Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kylnings mod *OBS!! Högupplösta bilder*

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kylnings mod *OBS!! Högupplösta bilder*

Jag hade lite tråkigt, och fick tag på en JTAG-Hackbar xenon, bestämde mig för att ta upp det som pendragon en gång i tiden försökte sig på... byta GPU flänsen till en CPU fläns istället

såhär ser det ut just nu:

Lite fail dock... den pajade igen... en stund... sen körde jag ytterligare en reheat... sedan startade jag den och kollade tempen... RAM var uppe ända uppe i 90 grader!!!!!!!!!!!! medans CPU/GPU var 75 var
    Last edited by Swizzy; 2010-12-01, 01:22.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Nice, du får skaffa små kylflänsar till ram-minnena då
    Ska du bygga en egen fläkttunnel?
    Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
    Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

We'll see, först och främst ska jag skaffa bättre fläktar stock fläktarna fick den att hänga sig och rrod:a igen, därefter lagade jag den ytterligare med re-heat som sagt
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Prova vänd fläktarna så de blåser mot flänsarna o sätt gärna ett till par på andra sidan som suger eller tvärtom
        Kall Luft --> *Fläkt* >> [ Fläns ] *Fläkt* >> --> Återvunnen varm luft
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

En varsin 40mm fläkt borde ju passa på flänsarna? Kan du ju hitta i gamla p2or och p3or..
          Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
          Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X