Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

uppdatera dashboard? LT+

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• uppdatera dashboard? LT+

Jag uppdaterade nyss från LT1.1 till LT+.

Det var länge sedan jag använde xbox live och uppdaterade dashboard osv.

Kan jag utan att oroa mig uppdatera allt som xboxen vill, involverar det isåfall dashboarden?
    Om inte , hur ska jag lösa det, behöver jag nyaste dashboarden för spela på live?

Såg att någon skrev att man kunde ha kört in original firmware och uppdatera dashboarden för att sedan flasha till lt+. Det alternativet är inte så hett för mig just nu direkt efter att ha flashat.

Dash uppdateringar kan man göra genom att gå ut på live, testa nätverksinställningar eller ladda ned uppdateringen manuellt från Ms o lägga på USB eller CD/DVD eller vad den får plats på

Ingen flashning är 100% livesäker brukar vi alltid säga, dock fins det sådana som är säkrare.
    Du är inte heller säkrare för att du kastar in originalmjukvara o uppdaterar dash o sen flashar senare heller, så det jobbiga kan du nog lägga på is
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Dash uppdateringar kan man göra genom att gå ut på live, testa nätverksinställningar eller ladda ned uppdateringen manuellt från Ms o lägga på USB eller CD/DVD eller vad den får plats på
      eller så tankar man den från mig: http://whipland.no-ip.org/.downloads/$SystemUpdate_12611.zip
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vilken Dash bör man köra med om man inte flashat till LT+ än, jag har bara LT.
        Gärna länk också
        Tackar

Comment

Original inlägg av Balzary Visa Inlägg
          Vilken Dash bör man köra med om man inte flashat till LT+ än, jag har bara LT.
          Gärna länk också
          Tackar
          2.0.9199.0 <--- denna
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tackar så mycket!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X