Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

LiteON 7485c Problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
    det var en V2, körde Probe v2 och kapade samt lödde ihop banorna = klart
    Bra att du fick det att funka men är DVD:n från maj sätter jag mitt högra, vänstra ben och båda mina ögon på att det inte var en 83850c v2 förstås. Men det spelar ingen roll, MRA funkar på alla (fat) LiteOn även 83850c v1. Dessutom enda valet om DVD:n tidigare hade varit flashad med iXtreme LT.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Failar den på LO83Info i JF är det med största sannolikhet 83850Cv2 som kräver lödningar, eller så är den redan flashad med LT
      Man behöver förstås inte gissa. För JungleFlasher talar helt sonika om för dig att det är en v2 när man kör LO83Info på den.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
        Man behöver förstås inte gissa. För JungleFlasher talar helt sonika om för dig att det är en v2 när man kör LO83Info på den.
        inte om man kör en äldre version
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
          Bra att du fick det att funka men är DVD:n från maj sätter jag mitt högra, vänstra ben och båda mina ögon på att det inte var en 83850c v2 förstås. Men det spelar ingen roll, MRA funkar på alla (fat) LiteOn även 83850c v1. Dessutom enda valet om DVD:n tidigare hade varit flashad med iXtreme LT.
          Om man behöver dumpa om den ja har man redan en dump och är 110% säker på att det är rätt och att nyckeln inte ändrats kan man använda den istället
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X