Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

unreadable disc?? blir galen, har fan gjort allt. eller? nfs hp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• unreadable disc?? blir galen, har fan gjort allt. eller? nfs hp

första gången brände jag ut det direkt, andra gången följde jag denna guide: http://forum.psxcare.com/support/sho...-med-iso-filen

får det ändå inte att fungera, får unreadable disc. men jag ser spelet och kan kopiera det till disken. men inte starta! psykande vad kan jag göra för fel? bränner i imgburn på 4x med en pioneer 112dbk på verbatim dvd+r dl skivor -.-

har senaste lt+ och senaste dashboarden. wtf liksom

Prova ett annat märke på skivan?
    Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
    Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

fattar inte vad jag kan göra för fel. har verkligen följt guiderna som finns här. även patchat rätt. men får unreadable disc? wtf. nu ska jag bränna en tredje skiva och först autofixa, sen patcha manuellt. får ävl se om skiten startar då.

Comment

Dra hem senaste ABGX360 1.0.5 eller högre om det klommit.
        Kör igenom .iso i den o låt Abgx checka o patcha ( level 3 om den inte klarar level 2 )
        Efteråt öppnar du .dvd filen med IMG burn programmet o lägger i en Verbatim +R DL skiva o har du LT+ 1.1 skall det snurra igång.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
          fattar inte vad jag kan göra för fel. har verkligen följt guiderna som finns här. även patchat rätt. men får unreadable disc? wtf. nu ska jag bränna en tredje skiva och först autofixa, sen patcha manuellt. får ävl se om skiten startar då.
          Autofix ska vara i level 3 med ABGX360 1.0.4 eller senare (1.0.5 är senaste) tidigare ABGX360 versioner fungerar inte AP25 delen på

Läs bara Livesäkerhets tråden, om du fortfarande har problem kanske du inte fått in LT+ ordentligt? har du en BenQ kan dessa INTE flashas i DOS med LT+, dessa måste numera flasha i windows med Jungleflasher... det märkte vi ganska tidigt på PSXCare
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

wow, fan vad dum jag var. lyckades flasha fel version. flashade ixtreme 1.2 ist för lt+

Comment

Grattis, there is your problem
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tur att du kunde göra jobbet själv o kom på vad du gjort galet
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ja! ibland kan man vara en klant. men nu fungerar det i alla fall och jag spelar febrilt. men får tacka för hjälpen.

alltid kul att kunna ge lite på forumet och tillbaka. man känner sig så novis, för något år sen skrev man en guide och nu sitter man och frågar :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X