Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ständigt återkommande problemet...För mycket solsken!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ständigt återkommande problemet...För mycket solsken!

Skämt å sido. Värmeproblemen som vi alla är bekanta med när det kommer till 360.

Efter jag har avverkat 2 jtagade boxar börjar det bli lite tröttsamt med rrod.

Nu vill jag förbereda mig istället, såg att det finns en extern lösning med dvd-läsaren.

Kan man köra enbart den och slänga ut den interna? Sen gärna helst också sätta in några fler fläktar..

Hade en tanke och idé kring med kylplatta också som man har till laptops?

Tankar och fungerande idéer mottages tacksamt!

Vattenkylning borde göra susen
    Här har du ett bra block som täcker både cpu och gpu
    Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
    Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Det går att använda en X-Drive helt utan DVD på insidan av maskinen ja, det är vad jag planerat på min JTAG som jag visade här:

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php/39328

Jag har inte köpt fläktar till den ännu och behöver en x-drive fortfarande, sen ska jag se om jag kan få det att fungera och tar fler bilder original fläktarna är värdelösa i den här boxen! >_<
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Electron Visa Inlägg
        Vattenkylning borde göra susen
        Här har du ett bra block som täcker både cpu och gpu
        Vart kan man köpa den och är den enkel att montera?

Comment

Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
          Vart kan man köpa den och är den enkel att montera?
          http://www.coolerkit.dk/xspc_xbox_36...pu-p-1157.html bör inte vara så svårt att montera skiten
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vi funderade starkt förut på att beställa hem vattenylningskit förut, dock så gick den tillverkaren vi tittade på då under jord o nu har vi en ny ju
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X