Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dum fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    i win
    you fail... det är bara du som är bakåt strävare det går i det långa loppet snabbare i jungleflasher än vad det gör i DOS
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Nej jag vinner ändå för jag hade rätt
      Det går att Dosflasha Slammsungar ändå.
      Sen oavsett hur man gör ( dos eller JF ) är upp till folk o det var väl det som var poängen

Detta talade vi om öga för öga men på nätet är det tydligen en annan ton
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Nej jag vinner ändå för jag hade rätt
        Det går att Dosflasha Slammsungar ändå.
        Sen oavsett hur man gör ( dos eller JF ) är upp till folk o det var väl det som var poängen

Detta talade vi om öga för öga men på nätet är det tydligen en annan ton
        Vi talade om det EFTER att du hade skrivit detta... så nja, du failar likförbannat, och vi snackade om vad vi gör NU inte vad man KAN göra...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

en hel del OT här.. haha.

Comment

Lånar tråden lite, sitter på en riktigt gammal 360 med samsung m25, den ska uppfylla kraven för jtag,
            men vad ska jag göra med den? Flasha den eller jtaga den? För / nackdelar?

Vad säger expertisen?

Comment

Original inlägg av odbro Visa Inlägg
              Lånar tråden lite, sitter på en riktigt gammal 360 med samsung m25, den ska uppfylla kraven för jtag,
              men vad ska jag göra med den? Flasha den eller jtaga den? För / nackdelar?

Vad säger expertisen?
              JTAGA!!!!!!

JTAG = Regions fri maskin som sväljer vad du än ger den

Nackdelarna: Kan ibland ge random ROL fel (visar RROD samtdigt som den är igång m.m. och ibland kan den säga E79 och vissa andra felkoder, så startar du om och allt är frid och fröjd...)plus ingen Live access *du blir bannad inom 24h*
              Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                Vi talade om det EFTER att du hade skrivit detta... så nja, du failar likförbannat, och vi snackade om vad vi gör NU inte vad man KAN göra...
                Vi pratade om det innan jag skrev inlägget första ggn, vi pratade om det jag skrev om sist igår med och jag vinner fortfarande
                Dagen då jag kände mig osäker och du inte var här som flashat fler slammsungar i JF så Dosflashade jag då jag inte har några problem med den metoden
                Börjar se lite ostädat ut nu *skratt*

but i still win!
                Man kan Dosflasha o det var det det handlade om
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Vi pratade om det innan jag skrev inlägget första ggn, vi pratade om det jag skrev om sist igår med och jag vinner fortfarande
                  Dagen då jag kände mig osäker och du inte var här som flashat fler slammsungar i JF så Dosflashade jag då jag inte har några problem med den metoden
                  Börjar se lite ostädat ut nu *skratt*

but i still win!
                  Man kan Dosflasha o det var det det handlade om
                  Nu förvränger du det lite igen... du skrev:

Samsung skall inte vara några större problem att Dos flasha om man vet vad man pysslar med
                  Vi Dosflashar fortf Slammsungar *skratt*
                  Det får jag till att vi fortfarande gör det, och det gör vi ju inte längre, iaf vi som vet hur enkelt det är... och om man inte förstår sig på hur det fungerar i Jungleflasher finns det en manual förstår man inte den heller kan man lägga ner och börja med något annat som man faktiskt klarar av att göra

RTFM: http://hotfile.com/dl/70593434/46d19...1.3.8.pdf.html
                  Google is your friend!

Comment

Varför vaknar du alltid på fel sida för ?
                    Snooza ett tag till o när du vaknar upp utvilad så ta inte allt så personligt o med en nypa salt.
                    Läs mellan raderna lite granna

Att vi inte dosflashar ofta nuförtiden ( nej inte alls numera ) är givet.

Om jag skriver att i moddar Playstation 1 fortfarande o du sätter igång o skriker ( Nej det gör vi inte alls ) bara för att jag och micke är dom enda som gör det o inte alla på bygget skulle låta minst lika illa.)

O jag får passa på o be om ursäkt att jag inte formulerade mig bättre o skrev "Vissa av oss" istället för "vi".

som sagt, det såg illa ut innan, lite värre nu

Jag var pigg o glad 07.00 idag, sitter just nu o meckar kundmaskiner.
                    Masa dig in så tutar vi dig full med riktig koffein ( kaffe ) ist för aspartanblasket du hinkar
                    Last edited by Pendragon; 2011-01-29, 11:08.
                    / Pendragon

Comment

Varför vaknar du alltid på fel sida för ?
                      Why not? det e väl bara jobbigt o vaka på rätt sida, då kanske man kan vara lite snäll
                      Google is your friend!

Comment

Vi vet att vi skämtar men andra kanske inte ser ironin
                        Ps. redigerade mitt förra inlägg *två upp*

Puss o kram
                        / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X