Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SLIM FW testing!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SLIM FW testing!

Snart kommer de många av oss har väntat på! 360 slim FW!. Kommer psxcare sälja dom färdig flashade? Vet ni något ca pris än?

källa

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    Snart kommer de många av oss har väntat på! 360 slim FW!. Kommer psxcare sälja dom färdig flashade? Vet ni något ca pris än?

källa
    Normalt butikspris plus c:a 600:- tippar jag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tänkte mest på hela konsolen utan knäckt

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
        Tänkte mest på hela konsolen utan knäckt
        Det hansi menar är att du tar priset för en ny konsoll i handeln, lägger på 600 så har du troligen priset på en ny slim flashad... det lär ligga runt 400-500~ish för flash på befintlig maskin skulle jag tro
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okej, helt OK pris. Blir och beställa när de kommer missat många spel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X