Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme snart här för Slim 9504 !!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Nä inte slutversionen. Det är därför varken ni eller några andra har den i lager...
    Slutversionen skulle skeppas den 25:e... http://team-xecuter.com/x360usb-pro-...ellers-begins/ <--- men inte dykt upp nge mer info om det, kanske försenat? :P
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Den blev försenad precis som de själva trodde redan på förhand. Men igår (29:e mars) skickades den första leveransen från fabriken i Kina. Så någon gång i nästa vecka kommer de första kunderna att få hem sina "kompletta" X360USB. Jag räknar själv med att få min på onsdag eller torsdag i nästa vecka...........i bästa fall iaf.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
        Den blev försenad precis som de själva trodde redan på förhand. Men igår (29:e mars) skickades den första leveransen från fabriken i Kina. Så någon gång i nästa vecka kommer de första kunderna att få hem sina "kompletta" X360USB. Jag räknar själv med att få min på onsdag eller torsdag i nästa vecka...........i bästa fall iaf.
        Som sagt, bör inte ta mer än typ 2 veckor så är den här om dom inte hittar någon större bugg som behöver fixas
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

En ny firmware och nya skivor alltså? Läste ett inlägg häromdagen angående denna nya programvara Ms ska kasta ut åt oss stackare och det lät ganska invecklat. Vi får hoppas vår kära C4 inte tycker som jag och fixar det. Han har ju inte misslyckats hittils

Comment

Efter lite mer påläsning kommer det troligen bara handla om att man kommer bränna nyare spelen annorlunda men på samma skivor

men något jag e relativt säker på är att det kommer behövas en ny firmware för att kunna spela spel som har det nya formatet i framtiden...
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              men något jag e relativt säker på är att det kommer behövas en ny firmware
              Det tror jag också du kan vara rätt säker på eftersom C4E kommentera det med MS will introduce xgd3 – this will add more ap checks, cvi (content integerity) checks, increase the disc size and adds a new layer for protection issues – all in the 20500 sdk! bring it on! . Återstår väl bara att se vilka spelare som blir påverkade den här gången. Inte ens MS själva verka ju helt hundra på hur det kommer slut då de vill ha 1000 beta testare, som alla får en kopia av Halo: Reach (antagligen just den skivan de ska testa).

Comment

Japp, läste detta. Kanske C4 själv är en av dessa 1000 och tar en koll på en av de nya skivorna. Men den nya uppdateringen skulle väl ske i slutet av April början av maj ungefär enligt det jag läst? Blir tätt med fw uppdateringar.

Comment

Bara en uppdatering :-)

Läste precis i #fw att firmwaren är klar. Det som dröjer är JungleFlasher, då firmwaren inte kan skrivas på samma sätt som de äldre. Så det går framåt! Sakta men säkert...

Comment

Från #fw's topic: ( <+c4eva> everything looks good, expect a release within 96 hours! ) [9504 only]

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X