Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashade idag till iXtreme LT 1.1, behöver jag mecka med spelen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashade idag till iXtreme LT 1.1, behöver jag mecka med spelen?

Jag var inne hos grabbarna idag och flashade till LT 1.1 (tror jag, se nedan).

1. Eftersom jag har haft ett Xbox-uppehåll i flera månader vet jag ingenting om vad som gäller nuförtiden. Behöver jag fixa mina backuper med abgx360 på något sätt innan jag bränner dem? Den här boxen är aldrig online så jag bryr mig inte om jag blir flaggad för ban.

2. Kan någon förresten bekräfta att firmwaren heter "iXtreme LT 1.1"? Det kan vara bra att veta i framtiden. Det finns ju LT+ också har jag hört?
    Last edited by Oddish; 2011-04-07, 20:16.

1. Ja, du behöver kolla dom senaste spelen med ABGX360 för att se till att dom som ska ha AP25 har det...

2. Den senaste firmwaren just nu heter iXtreme LT Plus 1.1 (LT+ 1.1) och finns till samtliga läsare utom Samsung som ligger på LT 1.0 men ja, det finns en LT 1.1 också...

Om du var in till oss på PSXCare nyligen fick du iXtreme LT + 1.1 om du inte hade en samsung läsare, hade du samsung läsare fick du LT 1.0
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X