Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Slim LT för 9504 släppt!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Slim LT för 9504 släppt!

Ladda ner JungleFlasher här
    Och firmware här!
    Last edited by efex; 2011-04-08, 20:19.

Tackar! Laddat ner dem nu. :-)

Comment

Vad blir priserna för flashning Hansi? Med bara dvd spelaren... och om man skickar in hela xboxen?

Comment

Nu har man flashat och tstat boxen, funkar klockrent!
        Hur smidigt som helst att flasha (CK3 Lite + via satakort)

Men att öppna och stänga skalet - det var bannemig det mest jävliga jag varit med om!

Comment

var får man tag på den senaste USB grejen från xecuter? Ser inte den på psxcare kanske blind...

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
            var får man tag på den senaste USB grejen från xecuter? Ser inte den på psxcare kanske blind...
            Du behöver inte den för att flasha, det enda du behöver är en strömkälla (jag använde CK3 Lite) och en kompatibel sata-kontroller. USB-grejen med probe är om du vill flasha de senaste "tjockis-xbox-liteon-läsarna". Bara så du är medveten om det

Comment

Vad blir priserna för flashning Hansi? Med bara dvd spelaren... och om man skickar in hela xboxen?
              Vi har inte hunnit kolla hur mycket tid vi behöver för momenten. Men troligen 350:- för lös dvd och 500-700:- för komplett flashning. En anledning till att priset kan vara lite högre för komplett flashning är att vi inte har något säkert sätt att se vilka boxar som har vilka drivar, så för vissa kunder måste vi öppna, se att det är fel drive, skruva ihop och lämna tillbaka utan att kunna ta betalt.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Den skall vi få in om några dagar tror jag.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Här Hansi är en sidan som gör att man slipper öppna massa Slims i onödan. Det är klart det är inte 100 % säkert, men verkar stämma väldigt bra.
                  http://www.team-xecuter.com/forums/s...ad.php?t=63164

Comment

Hej, Vilken version är denna FW? motsvarar det LT+ 1.1 som klarar AP25?

Comment

när börjar ni och sälja färdig flashade konsoller ´?

Comment

Finns det någon guide där ute för hur man flashar LT?

Comment

Original inlägg av Musten Visa Inlägg
                          Finns det någon guide där ute för hur man flashar LT?
                          Ja JungleFlasher User Guide. Ladda ner den, täcker allt du behöver veta.

Comment

Bara så du inte laddar fel guide, den här ska du ha http://hotfile.com/dl/113629572/571e...NAL_3.pdf.html

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
                              Bara så du inte laddar fel guide, den här ska du ha http://hotfile.com/dl/113629572/571e...NAL_3.pdf.html
                              Tackar! Det står inget om man behöver nåt mer än CK3Pro o VIA kortet... Ingen probe eller lödning o skit va?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X