Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dashboard snart, vad kommer hända?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Har en liten fråga. Min systerson råkade uppdatera så jag har den senaste dashboarden nu, och som jag förstått de så flashades min spelare tillbaka till original? Betyder detta då att jag har en helt ny drive key som jag måste läsa ur och spara nästa gång jag flashar till LT 1.9?

Och sen ang X360Key, är det någon här som tror på denna produkt eller är det bara skitsnack? Den sägs ju ha dåligt stöd för spel och jag har läst ett litet utklipp från C4Eva att något bättre är på väg och att de ska släppas i samma veva som X360Key, och de känns ju som att hans ord väger lite mer Så kan de vara lika bra att ge upp planerna för att eventuellt skaffa X360Key?
    Det är samma key men den ligger på ett annat ställe, det är att rekomendera att du dumpar på nytt så du får med all eventuell ny information som inte är själva DVDkey'n

Det är jätte svårt att säga, det jag vet iaf är att X360Key kommer nu snart, och den ska vara gjord av teamet bakom PS3Key och samt Wiikey, Wiikey2 och Wiikey Fusion... Den "andra" produkten är Xode, finns ingen direkt information om den annat än att den skulle komma och den kommer från teamet som gjort Wode till wii...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Det är samma key men den ligger på ett annat ställe, det är att rekomendera att du dumpar på nytt så du får med all eventuell ny information som inte är själva DVDkey'n

Det är jätte svårt att säga, det jag vet iaf är att X360Key kommer nu snart, och den ska vara gjord av teamet bakom PS3Key och samt Wiikey, Wiikey2 och Wiikey Fusion... Den "andra" produkten är Xode, finns ingen direkt information om den annat än att den skulle komma och den kommer från teamet som gjort Wode till wii...
      Okej, de är väl bara att ha is i magen och vänta Tack för infon i alla fall. Nu vet jag att de andra produkten heter Xode, så man får väl hålla lite kolla på Xode och X360Key nu i sommar

Comment

Jag har inte hunnit bränna LA noire än, men ska snart. Bara undrar om den har denna senaste uppdatering som flashar om dvd driven? Hope not...

Comment

Original inlägg av AFX3D Visa Inlägg
          Jag har inte hunnit bränna LA noire än, men ska snart. Bara undrar om den har denna senaste uppdatering som flashar om dvd driven? Hope not...
          änsålänge har inga spel fått den uppdateringen so you are safe i skrivande stund iaf
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Man behöver väll inte bränna om alla gamla spel?

Comment

Original inlägg av Ask3n Visa Inlägg
              Man behöver väll inte bränna om alla gamla spel?
              Bara AP25 spelen
              Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                Bara AP25 spelen
                Puhh, gött

Comment

Nu har det kommit en update till.

Någon som vet vad den gör?

Comment

Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
                    Nu har det kommit en update till.

Någon som vet vad den gör?
                    ny ap25 tabell igen...
                    Google is your friend!

Comment

Men har man LT 1.9 så är det lugnt va att uppdatera?

Comment

Men har man LT 1.9 så är det lugnt va att uppdatera?
                        Ja, det ska vara lungt vad jag hört, men du behöver bränna om AP25 spelen igen
                        Google is your friend!

Comment

Finns ingen sida så man kan se vilka spel som är AP25,det är väl 6 st ute hittills va?

Comment

Finns ingen sida så man kan se vilka spel som är AP25,det är väl 6 st ute hittills va?
                            Det är bara 6st spel ja, finns ingen sida som listar specifikt dom, men tror ABGX360 har information på sidan om att det är AP25 spel om du söker på dom, vet iaf att programmet talar om för dig om det är AP25 eller ej när du testar det
                            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X