Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor gällande flasha "phat" 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av romale Visa Inlägg
    hehe jo det blir så, men det är ingen fara

en sista frågan innan jag drar; jag ladda ner fw LT ix 1.1 bara för att testa den, nu undrar jag: ska jag flytta över hela mappen till jungleflasher -> firmwires eller ska jag bara ta ut min drives firmwire dvs ix-ltv1.1-838

för de finns en till mapp där de står "liteon orig" och där finns även min fw, antar att det är original fw och jag inte behöver bry mig mer om den? den är till för om jag ska flasha till stock så att säga..?
    tips; ladda hem LTplus1.1 packet istället... men ja, lägg alla filerna löst (.bin) i firmwares mappen (döp INTE om filerna) och se till att du har den senaste versionen av Jungleflasher då kan du autoladda rätt mjukvara

Ja, "orig" = original för den läsare som det står i namnet för filen den är bara till för att återställa om man skulle vilja gå ut på live igen utan o riskera lika mycket, eller skicka maskinen till microsoft...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tackar funkade bättre nu.

Har även läst att om man lägger in strömkabeln fel i DVD:en så kan den steka hela skiten hur vet man om man har lagt den åt rätt sida? hittar inga bilder på nätet

Comment

Original inlägg av romale Visa Inlägg
        Tackar funkade bättre nu.

Har även läst att om man lägger in strömkabeln fel i DVD:en så kan den steka hela skiten hur vet man om man har lagt den åt rätt sida? hittar inga bilder på nätet
        Det finns 2 piggar på ström kabeln, och motsvarande hål på DVD'n, kika på hur du sätter den och tvinga inte in den så ska det gå bra, se också till att kitet inte lyser när du kopplar in läsaren... så ska det inte vara några större problem, när du ser båda framför dig kommer du förstå vad jag menar
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          hehe ingen fara, sorry om jag var otrevlig ovan... men sådan e jag ibland...
          Stackars pojkvaskern dricker Pepsi MAX och får inte i sig tillräckligt med socker för att lugna nerverna o stressar sig på jobbet
          Han är rätt go o ha o göra med annars, tro mig gott folk, det var därför han fick teknikerbordet brevid mig på PSXCare när jag jobbade <3
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X