Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[2011-06-14 09:24AM UTC] #c4e <c4eva> LT 1.9 for Sammy,Benq and Phat Liteon released

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nya firmwaren beror endast på att det var nödvändigt för nya skivformatet. Drivar som redan har stöd för formatet har inte flashats om.

Just nu är det 250:- för uppdatering. Men det täcker knappt våra egna omkostnader, så det är möjligt att vi måste höja till 350:- igen framöver.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
      PS Glömde bara tillägga att om microsoft gör Firmware reset på alla updates så skjuter dom bara sig själv i foten då gynnar dom bara dom som dom försöker stoppa som tex : pirater / modförsäljare eftersom det gör att dom får bara mer pengar då alla måste chippa om stup i kvarten så marknaden för chippande växer bara mer o mer
      Not really, om du som konsument blir tvingad att varje månad punga ut massa pengar för att modda konsollen köper du hellre spelen du verkligen vill ha och skiter i resten...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ääh, blir fortf billigare o flasha sin läsare än att köpa original hur man än vänder o vrider på det, så länge de är korrekt patchade med abgx d.vs
        Tomskivor kostar inte mycket i dagsläge o att göra en iso av en backup för att patcha om med abgx o bränna ut på nytt är en smal sak
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          ääh, blir fortf billigare o flasha sin läsare än att köpa original hur man än vänder o vrider på det, så länge de är korrekt patchade med abgx d.vs
          Tomskivor kostar inte mycket i dagsläge o att göra en iso av en backup för att patcha om med abgx o bränna ut på nytt är en smal sak
          jojo, men ska du sitta och bränna ut spelen varje månad på nytt, och flasha om din DVD varje månad blir kostnaden högre än att du köper spelet och skiter i att flasha i längden...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            jojo, men ska du sitta och bränna ut spelen varje månad på nytt, och flasha om din DVD varje månad blir kostnaden högre än att du köper spelet och skiter i att flasha i längden...
            Så farligt är det ändå inte
            Tomskiva 10 kr kontra original 600 kr det går då 60 tomskivor på ett original
            Sen om alla är Ap25 patchade med ABGX så behöver man ju än så länge inte göra mer, med andra ord en ny patch + utbränning vilket totalt kostat 20 kr för ett spel
            Småpotatis

Sedan efter man "testat" spelen kan man ju alltid köpa dem o kära på en omoddad konsol så man slipper oroa sig för banningar med mera
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X