Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kinect, Sam Lt 1.0, Dash 2.0.12625.0 nya spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kinect, Sam Lt 1.0, Dash 2.0.12625.0 nya spel?

Hej,

Jag har en xbox360 med Sam Lt 1.0 samt Dash 2.0.12625.0. Jag har idagarna funderat på om man skulle inhandla sig ett Kinect då spelen framförallt UFC Professional Trainer ser rätt coolt ut. Har inte varit inne och pillat i xboxen sedan LT 1.0 släpptes för samsung och ser nu att det finns en nyare version LT 1.9 är detta en uppdatering som måste göras eller kan jag fixa isos i abgx eller liknande? Boxen är bannad sedan länge så onlinespel är inte intressant.

Ha de gott,
    Mitzi

LT+ 1.9 är mestadels till för att Samsung läsarna ska komma upp till den "standard" som LT+ utgör, du kan ligga kvar på LT 1.0 om du vill, men skulle något spel inte funka (troligen pga dålig bränning eller liknande) kan det vara värt o uppdatera till LT+ 1.9

alla spel som finns idag ska funka med LT 1.0 till samsung
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

okej, tack för snabbt svar! Kan jag uppdatera dashen utan problem med?

Comment

Original inlägg av Mitzi Visa Inlägg
        okej, tack för snabbt svar! Kan jag uppdatera dashen utan problem med?
        Japp, dom ända läsarna som flashas om av uppdateringen är BenQ och Liteon, maskiner där man har en spoofad samsung måste bytas tbx till en liteon/benq för att kunna uppdateras...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

okej min samsung är original =) inga problem då! tackar för hjälpen!

Comment

Hallåj!

Jag lånar tråden lite...

Jag har precis uppdaterat min till dash 2.0.12625 genom den uppdatering som låg på Dirt3-skivan.
            Allting helt ok så långt å spel går att spela.
            Men när jag kopplar in kinect-kameran, så går den inte få igång?
            Den står antingen bara och blinkar grönt eller lyser rött?

Jag sitter på den gamla iXtreme 1.6(1?) och flashad samsung-ms28. Kan det bero på det?

Har sökt med ljus och lykta om detta men utan att hitta nåt konkret svar.

Comment

Original inlägg av maxon85 Visa Inlägg
              Hallåj!

Jag lånar tråden lite...

Jag har precis uppdaterat min till dash 2.0.12625 genom den uppdatering som låg på Dirt3-skivan.
              Allting helt ok så långt å spel går att spela.
              Men när jag kopplar in kinect-kameran, så går den inte få igång?
              Den står antingen bara och blinkar grönt eller lyser rött?

Jag sitter på den gamla iXtreme 1.6(1?) och flashad samsung-ms28. Kan det bero på det?

Har sökt med ljus och lykta om detta men utan att hitta nåt konkret svar.
              Har du hårddisk kopplad till konsollen? har kinecten tillräckligt med ström?

Jag skulle om jag vore dig ringa microsoft och be dom om hjälp med felsökningen, du behöver inte säga (du bör inte säga) att den är flashad, det påverkar inte kinecten, det påverkar bara spelen och dom ska funka ändå
              Google is your friend!

Comment

Hårddisk har jag kopplad till konsolen.
                Ska prova att plocka bort den å se vad som händer.

Den får ju extraström via en extern strömkabel, så det borde väl inte var några problem.
                Men för säkerhetsskull ska jag kolla så det inte är trafon som gått...

Tack för tipsen!

Comment

Problemet löst.

Det hjälpte att rensa cachen på hårddisken verkar det som.
                  Började få problem med felmeddelande mitt i spelen att skivan var oläsbar.
                  Det skulle avhjälpas med att rensa cachen, å där löste sig då även problemet med kinect-kameran med.

Men tack för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X