Jag va inne hos PSXcare för mindre än en vecka sen och flashade om mitt 360 för att kunna lira igen efter den där elaka uppdateringen för ett väldigt långt tag sen. Sen när jag kom hem så sket jag i att läsa på om hur det fungerar om man uppdaterar till senaste dashboarden eftersom jag var så sugen på Live. Iallafall jag uppdaterade och insåg att jag nu inte kunde spela Fable 3 eller AC:B längre, fick s.k. black screen men allt annat fungerar bra! Nu har jag lite funderingar och hoppas att de kan besvaras!
Jag har nu alltså dashboard 13599 samt LT+ 1.9 vilket innebär att AP25 spel inte fungerar just nu eftersom patcherna till dessa för dashboard 13599 inte finns på AGBX360, har jag rätt eller är jag helt ute och cyklar?
Kommer det patchar till AP25 spelen på AGBX360 så att man kan bränna om dessa spel och lira på dash 13599?
Hur vet man att dessa har kommit till AGBX360?
Samt om jag t.ex. har Live på och ska börja spela LA Noire så dyker det upp en uppdatering till spelet, är det OK att ta emot denna uppdatering?
Tack på förhand!
Deru
Jag har nu alltså dashboard 13599 samt LT+ 1.9 vilket innebär att AP25 spel inte fungerar just nu eftersom patcherna till dessa för dashboard 13599 inte finns på AGBX360, har jag rätt eller är jag helt ute och cyklar?
Kommer det patchar till AP25 spelen på AGBX360 så att man kan bränna om dessa spel och lira på dash 13599?
Hur vet man att dessa har kommit till AGBX360?
Samt om jag t.ex. har Live på och ska börja spela LA Noire så dyker det upp en uppdatering till spelet, är det OK att ta emot denna uppdatering?
Tack på förhand!
Deru

eller om du kollar här lite då och då lär det komma info här med...
Comment