Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme LT+ v1.91 är släppt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• iXtreme LT+ v1.91 är släppt

iXtreme LT+ v1.91 släppt samt Jungleflasher v0.1.86 (267)

Jungleflasher v0.1.86 (267)

Alla LTplus v1.91 som jag laddade upp på en plats.
    Last edited by konya; 2011-08-06, 05:06.

Nice..vad är nytt??

Förresten är den nya LT 1.91 till PHAT eller slim??
    Last edited by feifam; 2011-08-06, 12:05.

Comment

Original inlägg av feifam Visa Inlägg
      Nice..vad är nytt??
      stöd för AP26/AP2.6 (du kan köra alla AP25 spelen på 13599)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Comment

den är till alla som behöver den
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

okej ska prova flasha senare idag.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              stöd för AP26/AP2.6 (du kan köra alla AP25 spelen på 13599)
              Vad fan är AP2.6? Du sa alla AP2.5 går att spela med LT 1.91 gäller det all backup spel också om jag inte har förstått rätt?

Comment

Vad fan är AP2.6? Du sa alla AP2.5 går att spela med LT 1.91 gäller det all backup spel också om jag inte har förstått rätt?
                Det nya som kom med 13599 kallas AP2.6/AP26... AP2.5/AP25 spelen är numera AP2.6/AP26...

men ja, alla spel som finns idag ska funka med 1.91
                Google is your friend!

Comment

För er som inte vet hur man läser en .nfo fil har ni all den info som C4eva skrivit om firmwaren i nfo'n (readme):

Kod:
                  C4EÆs iXtreme LT+ in association with Team Jungle & Team Xecuter
                  ----------------------------------------------------------------

Official release of the iXtreme LT+ v1.91 

- New random AP26 challenges defeated. Due to the new AP26 random challenges the safety freeze for unknown or bad AP25 data is no longer supported.
                    Please ensure your AP25 data is correct for the dashboard version you are using.

- No need to reburn current AP25 backups from dashboard 13146

I would like to dedicate this fw to all the dead DG-16D4S drives from the kamikazi hack

Thanks go to Team Jungle for their hard work and efforts in the development process.
                  Thanks also go to Team Xecuter for their support to this project.
                  Google is your friend!

Comment

Lånar den här tråden lite. Har tänkt att flasha min Benq som för tillfället har LT+ 1.9. Har kollat på Jungleflasher och det verkar hyffsat lätt men skulle vilja dubbelkolla med er så jag beställer hem rätt grejer. XecuterConnectivity Kit 3 Lite, VIA VT6421A SATA (Serial ATA) PCI kort, Verktygs-kit för Xbox och Xbox 360...thats it? Behöver jag uppdatera dashboard till senaste innan jag börjar flasha? Måste man göra om till stock? Går det att köra JF på Windows 7 x64?

Tack på förhand!

Comment

Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
                      Lånar den här tråden lite. Har tänkt att flasha min Benq som för tillfället har LT+ 1.9. Har kollat på Jungleflasher och det verkar hyffsat lätt men skulle vilja dubbelkolla med er så jag beställer hem rätt grejer. XecuterConnectivity Kit 3 Lite, VIA VT6421A SATA (Serial ATA) PCI kort, Verktygs-kit för Xbox och Xbox 360...thats it? Behöver jag uppdatera dashboard till senaste innan jag börjar flasha? Måste man göra om till stock? Går det att köra JF på Windows 7 x64?

Tack på förhand!
                      Det räcker till att flasha en benq ja, spelar ingen roll med dashen... du behöver inte göra om till stock nej... JF ska funka med 64-bitars också, men det är lite jobbigare
                      Google is your friend!

Comment

Kan jag spela AP25 spelen om jag kör de igenom ABGX och bränner om de nu med dashboard 13599 och flash 1.9?

Comment

Original inlägg av Deru Visa Inlägg
                          Kan jag spela AP25 spelen om jag kör de igenom ABGX och bränner om de nu med dashboard 13599 och flash 1.9?
                          1.91 krävs för att AP25 spelen ska funka med 13599... men ja, kollar du dom med ABGX360 och har 13146 patcharna ska det funka...
                          Google is your friend!

Comment

Hallå gossar!
                            Har en snabb fråga. Bör jag uppdatera till senaste dash (sitter med 1.9 flashen) innan jag uppdaterar eller räcker det med att uppdatera direkt från 1.9 flashen till 1.91 eller bör jag återvända till original innan?

Tack på förhand!

Comment

Original inlägg av berget Visa Inlägg
                              Hallå gossar!
                              Har en snabb fråga. Bör jag uppdatera till senaste dash (sitter med 1.9 flashen) innan jag uppdaterar eller räcker det med att uppdatera direkt från 1.9 flashen till 1.91 eller bör jag återvända till original innan?

Tack på förhand!
                              Spelar ingen roll hur du gör
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X