Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Nya Spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med Nya Spel

Hej på er alla

Har lite prob med nya brända spel får bara upp 360 bild på tvn och får fram som en spelare för film kan köra mina äldre 360 spel utan prob men inte nu längre vet inte vad jag gör för fel eller om det är mjukvaran som är förgammal i den eller nått sånt ...

får inte tag i killen som har fixat min xbox så jag vet inte vad jag har för chip i den eller mjukvara

bränner med imgburn och clonecd men får samma prob med båda ... har kollat den med ABGX360 / XDVDMULLETER och dom säjer ok så jag är fast

Hjälp plzz

MVH
    Ceoma

Original inlägg av ceoma67 Visa Inlägg
    Hej på er alla

Har lite prob med nya brända spel får bara upp 360 bild på tvn och får fram som en spelare för film kan köra mina äldre 360 spel utan prob men inte nu längre vet inte vad jag gör för fel eller om det är mjukvaran som är förgammal i den eller nått sånt ...

får inte tag i killen som har fixat min xbox så jag vet inte vad jag har för chip i den eller mjukvara

bränner med imgburn och clonecd men får samma prob med båda ... har kollat den med ABGX360 / XDVDMULLETER och dom säjer ok så jag är fast

Hjälp plzz

MVH
    Ceoma
    1. Din firmware är ur gammal (1.6 eller tidigare) du behöver en update

2. XDVDMulleter är bara ivägen nu för tiden, kör BARA med ABGX360 så ska du se att allting funkar bättre...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

tackar ..

en liten fråga till kan man uppdatera den själv eller måste jag lämna in den igen
      och vart hittar man den om man kan göra det själv

Comment

Original inlägg av ceoma67 Visa Inlägg
        tackar ..

en liten fråga till kan man uppdatera den själv eller måste jag lämna in den igen
        och vart hittar man den om man kan göra det själv
        Klart du kan göra det själv, men har du varken utrustning eller kunskaper att flasha en Xbox 360 skulle jag rekomendera att du lämnar in den, du hittar senaste firmwaren här: http://forum.psxcare.com/support/sho...1.91-är-släppt det brukar komma upp nya trådar lite då och då med nyare firmwares
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

tackar swizzy

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X