Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga om Dash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga om Dash

Jo jag undrar en sak. Jag ska flasha om 2st xbox 360 dvds.

Den första är inte flashad alls den andra har jag flashat hos er men för ett tag sen (IX 1.6). Nu till frågan. Ska jag låta den uppdatera till den nya dashen nu eller kommer den att ta bort flashningen om jag gör det efter jag flashat?. Jag tänkte göra det hos er.
    http://img5.imageshack.us/img5/362/shinenm4.gif

Om du lämnar in den till oss spelar det ingen roll, bättre att låta den vara isåfall...

Annars kan du uppdatera flashen först och sedan dashen
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

samma om jag bara tar med dvd ?

Comment

Original inlägg av SH!Ne Visa Inlägg
        samma om jag bara tar med dvd ?
        Japp
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Men det skulle inte spela någon roll om nu nya dashen redan finns på consolerna?.
          Last edited by SH!Ne; 2011-08-27, 11:43.

Comment

Original inlägg av SH!Ne Visa Inlägg
            Men det skulle inte spela någon roll om nu nya dashen redan finns på consolerna?.
            Spelar ingen roll nej, har du en benq läsare skulle jag rekomendera att du lämnar in den INNAN du uppdaterar dashboarden, annars kanske den börjar uppdatera och misslyckas, sedan när du fått den omflashad lyckas den och den är original igen, moa bättre att vänta med dessa

Liteon etc. spelar ingen större roll, personligen uppdaterar jag flashen först, sedan dashen för att slippa ovanstående problem
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X