Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NHL_12_XBOX360-iCON

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Shambori Visa Inlägg
    Hej!

Jag hade samma problem som TS. Lade $SystemUpdate_13146 i mitt usb och nu kommer jag åt dashboard igen, fast nu fungerar inget av mina "backup" spel. Nya som gamla. Står bara "Play DVD". Vad/Hur ska jag göra? Väldigt tacksam för hjälp!
    Flasha om din Xbox 360.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
      Flasha om din Xbox 360.
      Hur? Kan jag göra det hemma? Är att flasha om det enda alternativet?

Comment

Hur? Kan jag göra det hemma? Är att flasha om det enda alternativet?
        Flasha om måste du. Psxcare kan hjälpa dig med det. Eller så köper du en x3key. Fast där måste du läsa ut nyckeln. Det kan psxcare hjälpa dig med också.

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
          Flasha om måste du. Psxcare kan hjälpa dig med det. Eller så köper du en x3key. Fast där måste du läsa ut nyckeln. Det kan psxcare hjälpa dig med också.
          Vad kostar det att flasha hos psxcare? xboxen är tidigare flashad hos psxcare.

-Edit

Vad behöver jag för att flasha själv hemma? Jag har en dator och xbox360, inget mer.
          Last edited by Shambori; 2011-10-03, 22:01.

Comment

Vad kostar det att flasha hos psxcare? xboxen är tidigare flashad hos psxcare.
            350:- kostar det, vi har höjt priset idag, tidigare var det 250:-
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              350:- kostar det, vi har höjt priset idag, tidigare var det 250:-
              hehe passa ni på att höja med tanke att många drabbats av detta?
              Har för mig att man fick någon sorts rabbat om man hade psxcare klistermärke kvar på boxen?

Comment

hehe passa ni på att höja med tanke att många drabbats av detta?
                Har för mig att man fick någon sorts rabbat om man hade psxcare klistermärke kvar på boxen?
                Nää, vi höjjer nu när konkurrensen inte är lika stor längre och trycket ökar ja, du får rabatt också... det är 500:- för nyflash (400 tidigare)
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  Nää, vi höjjer nu när konkurrensen inte är lika stor längre och trycket ökar ja, du får rabatt också... det är 500:- för nyflash (400 tidigare)
                  Ingen rabatt på uppdatering av tidigare flash?

Comment

Ingen rabatt på uppdatering av tidigare flash?
                    Vad försöker du komma med? ska du ha rabatt på rabatten?? visst, vi kan göra såhär; du får rabatt på rabbatten och får istället betala 400:- how does that sound for ya?

nej, 350:- är det som det kostar istället för 500 som vi tar för en omflashning = du får ett lägre pris eftersom du flashat hos oss tidigare, det är inte åt andra hållet om du trodde det 350 < 500
                    Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X