Original inlägg av Shambori
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
NHL_12_XBOX360-iCON
Collapse
X
-
Hur? Kan jag göra det hemma? Är att flasha om det enda alternativet?Original inlägg av Svantesson666 Visa InläggFlasha om din Xbox 360.
- Citat
- Flag
Comment
-
Flasha om måste du. Psxcare kan hjälpa dig med det. Eller så köper du en x3key. Fast där måste du läsa ut nyckeln. Det kan psxcare hjälpa dig med också.Original inlägg av Shambori Visa InläggHur? Kan jag göra det hemma? Är att flasha om det enda alternativet?
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad kostar det att flasha hos psxcare? xboxen är tidigare flashad hos psxcare.Original inlägg av Postal Visa InläggFlasha om måste du. Psxcare kan hjälpa dig med det. Eller så köper du en x3key. Fast där måste du läsa ut nyckeln. Det kan psxcare hjälpa dig med också.
-Edit
Vad behöver jag för att flasha själv hemma? Jag har en dator och xbox360, inget mer.Last edited by Shambori; 2011-10-03, 22:01.
- Citat
- Flag
Comment
-
350:- kostar det, vi har höjt priset idag, tidigare var det 250:-Original inlägg av Shambori Visa InläggVad kostar det att flasha hos psxcare? xboxen är tidigare flashad hos psxcare.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe passa ni på att höja med tanke att många drabbats av detta?Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg350:- kostar det, vi har höjt priset idag, tidigare var det 250:-
Har för mig att man fick någon sorts rabbat om man hade psxcare klistermärke kvar på boxen?
- Citat
- Flag
Comment
-
Nää, vi höjjer nu när konkurrensen inte är lika stor längre och trycket ökarOriginal inlägg av Shambori Visa Inlägghehe passa ni på att höja med tanke att många drabbats av detta?
Har för mig att man fick någon sorts rabbat om man hade psxcare klistermärke kvar på boxen?
ja, du får rabatt också... det är 500:- för nyflash (400 tidigare)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Ingen rabatt på uppdatering av tidigare flash?Original inlägg av Swizzy Visa InläggNää, vi höjjer nu när konkurrensen inte är lika stor längre och trycket ökar
ja, du får rabatt också... det är 500:- för nyflash (400 tidigare)
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad försöker du komma med? ska du ha rabatt på rabatten?? visst, vi kan göra såhär; du får rabatt på rabbatten och får istället betala 400:- how does that sound for ya?Original inlägg av Shambori Visa InläggIngen rabatt på uppdatering av tidigare flash?
nej, 350:- är det som det kostar istället för 500 som vi tar för en omflashning = du får ett lägre pris eftersom du flashat hos oss tidigare, det är inte åt andra hållet om du trodde det
350 < 500
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment