Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte uppdatera Dashboarden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte uppdatera Dashboarden

Hej!

Sitter i nuläget på 2.0.12611 men måste ju uppdatera till någon av dem nyare för att kunna spela NHL 12?
    Lagt över nya Dashboarden på usb . Uppdateringen kommer igång som den ska men fastnar när det är ca cm kvar. Sen får jag upp felmeddelandet 3143-351F-1600-2203-c000-0001 .
    På MS hemsida står det att jag skall kontakta dem när jag får upp den koden ...
    Har en tjock xbox 360 med en samsungläsare i.
    LT 1.9

Flashade om den själv i dagarna, innan låg den på 1.6 .
    Om det har någon betydelse. Var en snubbe som gjorde det åt mig då.

Vad gör jag för fel? Varför vill den inte installeras? Fel flash? Tips och tankar välkomnas!

Väldigt tacksam för svar

Troligen ska du ha en liteon och det sitter en samsung, om den börjar röra på sig sen fastnar den någonstans på mitten med den gröna progressbaren är det definitivt det som är felet har du en HDMI maskin ska du inte ha samsung heller
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Troligen ska du ha en liteon och det sitter en samsung, om den börjar röra på sig sen fastnar den någonstans på mitten med den gröna progressbaren är det definitivt det som är felet har du en HDMI maskin ska du inte ha samsung heller
      Stämmer att jag har en HDMI maskin. hmm är det bara att gå och handla en liteon då eller? Isåfall tips på någon så det blir rätt
      Inget annat man kan göra, någon ny fix på gång?

Är detta något nytt MS har börjat med, kunde uppdatera med kinecten för ca 1 år .

Tack för ditt svar, uppskattas enormt!!

Comment

Original inlägg av asper Visa Inlägg
        Stämmer att jag har en HDMI maskin. hmm är det bara att gå och handla en liteon då eller? Isåfall tips på någon så det blir rätt
        Inget annat man kan göra, någon ny fix på gång?

Är detta något nytt MS har börjat med, kunde uppdatera med kinecten för ca 1 år .

Tack för ditt svar, uppskattas enormt!!
        Ja, 13146 dashboarden flashar om dvd'n, och du har en liteon spoofad samsung... alltså du har en samsung som låtsas vara en liteon... du kan köpa en liteon av oss: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1111&xSec=93
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X