Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi 47 och 59 drive efter Dashupdate från Dead island.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi 47 och 59 drive efter Dashupdate från Dead island.

Vad händer med dom? min polare råkade flasha sin super gamla box med senaste dash från dead island spelet. Nu funkar inga brända skivor.
    Kan man bara flasha om dom gamla hitachi 47 ev 59 läsarna eller låser dom sig också?

Original inlägg av Postal Visa Inlägg

Vad händer med dom? min polare råkade flasha sin super gamla box med senaste dash från dead island spelet. Nu funkar inga brända skivor.
    Kan man bara flasha om dom gamla hitachi 47 ev 59 läsarna eller låser dom sig också?
    Du måste återställa till OFW -> flasha med LT 1.9

Nej, hitachi läsare flashas INTE om av microsoft, flashningen slutar bara fungera...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Du måste återställa till OFW -> flasha med LT 1.9

Nej, hitachi läsare flashas INTE om av microsoft, flashningen slutar bara fungera...
      Ok måste man ha orginalet då? finns det inte med nått i LT som gör gammla läsare som hitachi orginal om så önskas? Vet inte om han har kvar orginalet då han satt på den andra FW som kom ut till dom läsarna vilket är många år sen.

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
        Ok måste man ha orginalet då? finns det inte med nått i LT som gör gammla läsare som hitachi orginal om så önskas? Vet inte om han har kvar orginalet då han satt på den andra FW som kom ut till dom läsarna vilket är många år sen.
        Jungleflasher innehåller stock också, måste inte vara specifikt din stock firmware
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X