Original inlägg av dragonslayer
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur uppdaterar jag min firmware från Iextreme 1.61 ?
Collapse
X
-
visst, den är komplett egentligen... MEN det är en risk att använda konsollen för strömförsörjningen, lätt att något går åt helvete (t.ex. konsollen stänger av sig själv under flash, det blir jordningsfel någonstans och du mördar någon/några komponent(er)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Visst, om du räknar det som lätt att du måste sitta och glo på en liten display och trycka runt med knapparna på den, tar mycket längre tid att arbeta med en Lizard än att arbeta med en dator. sen har du Lizard Toolbox som seriöst suger getröv, nu vet jag inte om dom fixat den... men när jag testade den fick jag den att crasha minst 5-6 gånger... PMT'n som följer med är också urkass enligt min synpunkt eftersom du måste använda kablar som du sätter fast på kretskortet, dom släpper lätt och kan då kortsluta någonting som är typiskt negativt... och när jag körde med den fick du 1 shot, sen får du vänta en halv evighet innan du kan försöka igen... (om t.ex. programmet crashar)Original inlägg av tigersaid86 Visa InläggNu blir jag förvirrad som Newbie o_O
Två olika gensvar ;D
Lizard VERKAR lätt med tanke på att det knappt behövs en dator och extra tillbehör eller?
Nej, jag skulle rekomendera Xecuter lösningen även om det är flera delar som du köper istället för 1 paket...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment