Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken av alla moddar bör man välja?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vilken lösning passar min feta låda bäst? =)

Hej!
    Jag har en liten fråga, om vilken lösning som skulle passa min gamla 360 bäst =)
    Min e köpt 2006 tror jag, året den kom iaf och hade den flashad hos er medsamma...
    Alla spel och uppdateringar från dessa har fungerat klockrent, aldrig något problem, förrän nu. (Fable III funkade mot min förvåning då alla grät över AP25, de va gott)

Jag hör prat på xk3y/xkey/x360key och allt vad den nu heter..? Att den finns hos här för 995 + montering. Detta låter väl vettigt?
    Jag sitter på dashboard 2.0.12625.0

Jag vill kunna spela från HDD, en extern 2TB t.ex. (inte från xboxens då den bara e 20GB stor) och jag vill kunna spela alla nya spel som nu hindrar mig, t.ex fifa 12, nhl 12 och alla nya som innehåller xgd3. För alla nya kommer innehålla den yes?

Vidare vill jag kunna uppdatera den relativt enkelt, inte behöva skicka in den för t.ex. ny flash var 3:e månad, är student så har inte dom pengarna, hur mkt jag än vill stödja denna underbara verksamhet XD

Detta är mitt enda alternativ? xk3y/xkey/x360key vill säga...

Slutligen, är det enkelt/skitjobbigt att lägga över spel på min WD 2TB HDD och sen bara plugga in den? Eller finns det nån guide lr nått för hur man faktiskt går till väga? =)
    Är ny på det här, vilket ni ser, har endast kört spel genom abgx360 o sen bränt dom = lycka. Men är inte helt utan skillz och all hjälp är uppskattad!! =)

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
      Ja det ska bli intressant att se hur pass Live-säker ODE:s kommer att vara. Eller om MS kommer att stänga av all användning för dem med nästa dashboard så att de bara funkar med JTAG, men då är de ju i princip helt värdelösa. Jag förhåller mig till dem så att de är osäkra till motsatsen är bevisat. Ungefär som en domstol......fast tvärtom.
      Ungefär lika sannolikt att dom kan stänga av ODE:s som att dom kan stänga av flashade dvdläsare. Lyckas microsoft upptäcka modifikationen så får man hoppas att utvecklaren av modifikationen kan uppdatera så att den inte blir upptäckt. Och så kommer det att hålla på tills någon tröttnar.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Min tidigare fundering...

Hej igen!
        Någon som e sugen på att svara på min fråga? =)
        Jag undrar vilken lösning som e bäst för mig, 360key/xk3y eller nått annat?

- Vill kunna spela från HDD
        - Vill inte skicka iväg xboxen oftare än nödvändigt (vill alltså ha nånting som är hyfsat enkelt att uppdatera själv)
        - Vill ha stöd för o spela allt (xgdr3 e väl det nya?)

Denna xk3y är den enda iaf jag vet som kan detta =)
        Jag har ju en fet 360 från 2006, flashad tidigare hos psxcare och kunnat lira allt fram tills nu XD
        Har dashboard 2.0212625.0, om det är väsentligt =)

Tack på förhand!

Comment

Ditt ända alternativ är Xk3y eller motsvarande
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för svaret! Som jag misstänkte, men jag vet knappast allt om detta så =) Tack!

Följdfråga: Som jag tidigare frågat:
            "är det enkelt/skitjobbigt att lägga över spel på min WD 2TB HDD och sen bara plugga in den? Eller finns det nån guide lr nått för hur man faktiskt går till väga för att få det o funka? =) Vilka/vad för filer? storleksbegränsat? o.s.v.
            Är ny på det här, vilket ni ser, har endast kört spel genom abgx360 o sen bränt dom = lycka. Men är inte helt utan skillz och all hjälp är uppskattad!! =)"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X