Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme LT+ 2.0 släppt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Brukar inte vara så jätte mycket att göra under vecko dagarna, är mest på lördagarna som vi har massor att göra
    Men just för tillfället misstänker jag att ni har massor att göra även på vardagarna eller? Själv blir jag iaf nedringd pga av "FIFA-syndromet". haha
    Har aldrig haft så mycket att göra som nu, även om det naturligtvis bara är en droppe i Mississippifloden mot er.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
      Men just för tillfället misstänker jag att ni har massor att göra även på vardagarna eller? Själv blir jag iaf nedringd pga av "FIFA-syndromet". haha
      Har aldrig haft så mycket att göra som nu, även om det naturligtvis bara är en droppe i Mississippifloden mot er.
      Jo, asså det är jätte mycket hela tiden, men det är mindre under veckan än på lördagarna... vi kan göra lika mycket en lördag som vi gör på en vecko dag, det vill säga lika mycket som vi gör på 8-9 timmar en måndag - fredag gör vi på 4 timmar på en lördag
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Brukar inte vara så jätte mycket att göra under vecko dagarna, är mest på lördagarna som vi har massor att göra
        låter bra det, ses imorrn då
        Förresten den nya dashen som flashar om dvd'n, fixar ni det eller ska jag ladda in den idag el kan jag ladda in nya dashen sen utan att den skriver över LT+2.0 ?

Comment

Original inlägg av blomman00 Visa Inlägg
          låter bra det, ses imorrn då
          Förresten den nya dashen som flashar om dvd'n, fixar ni det eller ska jag ladda in den idag el kan jag ladda in nya dashen sen utan att den skriver över LT+2.0 ?
          vi fixar allting åt dig när du lämnar in den
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Då var skiten släppt även för Slim. Lycka till alla hem moddare.

Comment

#c4e <c4eva> fw is fine, working on forza 4 [Editor's note: c4eva has advised that Forza 4 should not be booted due to new checks and that a fix in LT+ is forthcoming]

Haha Tycker synd om c4ev han får jobba på. Att han inte fattar att han ska ta semester nu när x3key och ny JTAG är på G. Sen alla som undrar om det är live säkert tröttnar man på. Det är aldrig live säkert om det så kom igår. Live säkerthet kostar 1499 och heter "en xbox slim 4gb vid sidan om"

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                Live säkerthet kostar 1499 och heter "en xbox slim 4gb vid sidan om"
                + vad spelet kostar original samt guldmedlemskap <3

* Ja jag förstod att du glömde lägga till det så jag hjälpte till lite <3 *
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  + vad spelet kostar original samt guldmedlemskap <3

* Ja jag förstod att du glömde lägga till det så jag hjälpte till lite <3 *
                  Jo 1 st spel som man spelar live NHL 12 499kr + xbl guld 12 månader 32kr per månad. Man kan ju köpa x3key också. Den ska jag gå online med jag är inte rädd

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X