Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ingen bild

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ingen bild

har problem med min gammla hitachi ingen bild men ljud har provat olika kablar men problemet kvarstår någon som varit med om det

Original inlägg av palten2000 Visa Inlägg
    har problem med min gammla hitachi ingen bild men ljud har provat olika kablar men problemet kvarstår någon som varit med om det
    GPU problem
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok, tack. Har ingen bra vecka, har en nyare box som verkar ha problem med att bilden blinkar och "flimrar", också GPU?

Comment

Ok, tack. Har ingen bra vecka, har en nyare box som verkar ha problem med att bilden blinkar och "flimrar", också GPU?
        Det låter mer som kontakten på den men kan även vara GPU där

Testa att köra boxen på en annan TV och med andra kablar för att se om det gör ngn skillnad, annars är det RROD (0020) som du har
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Det går inte att köra med kabeln inställd på hdmi men om jag ställer in den på tv så fungerar det i några timmar
          Men jag har hd bild om jag ställer in den på tv
          Last edited by palten2000; 2011-10-08, 12:47.

Comment

Det går inte att köra med kabeln inställd på hdmi men om jag ställer in den på tv så fungerar det i några timmar
            Men jag har hd bild om jag ställer in den på tv
            kabel fel glapp i kabeln släng köp ny
            Google is your friend!

Comment

ok tack för hjälpen får prova efter jobbet

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X