Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

This disk is not supported ???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• This disk is not supported ???

Hej!

Fick min XBOX360 uppdaterad så sent som i måndags (2011-10-03).

Alla mina gamla backuper funkar fint - förhoppningsvist även nya releaser (konstaterade just att Dead Island lirar finfint)

MEN, ett av spelen jag inte kunnat spela tidigare är Assassins Creed Brotherhood.

Nu har jag precis bränt ner ISO:n till en Verbatim DVD+DL Dual layer med ImageBurn - på precis samma sätt jag gjort med alla mina övriga spel - och får meddelandet "This disk is not supported".

Vad har jag gjort fel denna gång?

Jättetacksam för all hjälp jag kan få.

Adangerred

Kör ISO-filen genom ABGX för att få in senaste AP25 tabellen. Se också till att du faktiskt har dashboard 2.....599 i din maskin. Då ska du se att även AC: Brotherhood kommer fungera fint.

Comment

Det är ett så kallat AP25 spel, kör spelet genom senaste ABGX360 följt av att du ser till att du har 13599 som dashboard version så ska du se att det funkar
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Stort tack till er båda!!!

Nu fungerar det utmärkt.

Adangerred

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X