Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp med uppdatering till 2.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp med uppdatering till 2.0

hejsan.

har xbox med benq dvd. har också lt 1.1 eller om det är 1.6. nu ska jag uppdatera till lt 2.0

är det bara att flasha in 2.0 och sen kan man uppdatera dashboarden till vilken man nu vill ha?

eller ska man först lägga in "orginal frimware" sen lägga in någon dashboard och sedan lägga in 2.0? såfall vilken dashboard?

I ditt fall ska det nog funka bra att köra in LT + 2.0 direkt utan problem, har man en hitach måste man ALLTID återställa till original innan man kan flasha en ny firmware...

Har man en slim liteon 9504 rekomenderar jag att man uppdaterar dashboarden INNAN man flashar om, detta gör att läsaren blir låst, men då slipper du också problem med att den inte kan låsa den (och att den då fastnar i en update loop där den försöker om och om igen tills det går)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X