Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Liteon Flash med CK3 Connectivity Kit Lite

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av RzrB Visa Inlägg
    Okej, jag var väldigt noga men antar att så är fallet. :/ Finns det något sätt att byta ut driven på utan att ha drive-keyn?
    NO DVDKey = NO Games

Du kan glitcha den och få ut key den vägen, antar att du har en maskin med HDMI?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Maskin utan HDMI, har ett Xenon kort i sig. Men jag har flashat den på psxcare runt juni 2010. Finns det någon möjlighet att DVDkeyn finns sparad där?

Comment

Maskin utan HDMI, har ett Xenon kort i sig. Men jag har flashat den på psxcare runt juni 2010. Finns det någon möjlighet att DVDkeyn finns sparad där?
        Den ska finnas kvar ja
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Som jag förstår det av prislistan skulle det kosta 750 kr att få en ny LiteOn drive med fixad firmware som bara är att sätta in och börja använda?

Comment

Som jag förstår det av prislistan skulle det kosta 750 kr att få en ny LiteOn drive med fixad firmware som bara är att sätta in och börja använda?
            Japp, exakt... då får du skicka din key till oss så vi har något att flasha med
            Google is your friend!

Comment

Problemet är ju som sagt att jag inte har någon DVDkey, det var därför jag undrade om den fanns sparad på psxcare.
              Om man nu byter ut sin drive, måste det vara en LiteOn eller skulle det vara möjligt att spoofa en Samsung MS28? Jag struntar helt i Live är redan bannad och spelar bara sp på 360n.

Comment

Problemet är ju som sagt att jag inte har någon DVDkey, det var därför jag undrade om den fanns sparad på psxcare.
                Om man nu byter ut sin drive, måste det vara en LiteOn eller skulle det vara möjligt att spoofa en Samsung MS28? Jag struntar helt i Live är redan bannad och spelar bara sp på 360n.
                Oh, ok... haha ja, då får du uppge serienummret på den gamla läsaren istället och be oss ta fram nyckeln från det sorry, jag e lite små trött och missade att det var i den här tråden och just du som hade ställt den frågan...

Det måste vara en liteon ja, du kan tyvär inte spoofa läsare längre, det har inte med livesäkerheten att göra... (längre) det har att göra med huruvida konsollen kommer starta eller inte
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X