Original inlägg av Swizzy
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite allmän hjälp - tack!
Collapse
X
-
Bättre att ta det här på forumet, så slipper jag svara på samma frågor hela tiden när folk inte är lataOriginal inlägg av iRayMan Visa InläggTack för alla svar! Kommer skriva till dig i PM nästa gång om jag har fler frågor! =D
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Sant haha, men du kan ju klista den här tråden. Folk kommer säkert ha lika idiotiska frågor som mina :POriginal inlägg av Swizzy Visa InläggBättre att ta det här på forumet, så slipper jag svara på samma frågor hela tiden när folk inte är lata
- Citat
- Flag
Comment
-
jag e inte forum moderatorOriginal inlägg av iRayMan Visa InläggSant haha, men du kan ju klista den här tråden. Folk kommer säkert ha lika idiotiska frågor som mina :P
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Du, vad är Wave för nåt?Original inlägg av Swizzy Visa Inläggjag e inte forum moderator
Och, jag fick Spel från min kompis idag. Och från två av spelen fick jag ett "disc not supported" error. Betyder det att jag är bannad från Live nu? Orolig :/
(har inte spelat live sen jag flashade boxen)
Har iXtreme LT+2.0!
Kollade med Xval, stod: Failed AP2.5 challenge..
Är jag fucked nu? Kommer jag aldrig kunna spela live..?Last edited by iRayMan; 2011-10-17, 19:14.
- Citat
- Flag
Comment
-
Wave = våg
I det här sammanhanget handlar det om vilken våg av skydd som används, eller rättare sagt vilken våg av updates som finns på spel skivan
Du är inte helt fucked, men du bör inte köra in dom skivorna igen, dumpa dom tilll datorn, kör genom ABGX360 och bränn om dom
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Men kommer inte jag bli bannad om jag går live nu?Original inlägg av Swizzy Visa InläggWave = våg
I det här sammanhanget handlar det om vilken våg av skydd som används, eller rättare sagt vilken våg av updates som finns på spel skivan
Du är inte helt fucked, men du bör inte köra in dom skivorna igen, dumpa dom tilll datorn, kör genom ABGX360 och bränn om dom
Har ju 2.0, borde jag inte vara skyddad mot AP 2.5?
För dem 2 som nt funkade var CoD Black Ops och AC Brotherhood...Last edited by iRayMan; 2011-10-17, 22:13.
- Citat
- Flag
Comment
-
LT+ 1.9 och senare har inte haft skydd mot AP25 pga det som kallas AP26 (random checkar, det vill säga dom slumpar fram en check av flera hundra...)Original inlägg av iRayMan Visa InläggMen kommer inte jag bli bannad om jag går live nu?
Har ju 2.0, borde jag inte vara skyddad mot AP 2.5?
För dem 2 som nt funkade var CoD Black Ops och AC Brotherhood...
Det är inte helt 100% säkert att du blir bannad för det, även original boxar har fått den flaggan
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Pretty muchOriginal inlägg av iRayMan Visa InläggOkej, tack!
Men orsaken till att spelen inte funkade var för att jag nt hade patchat dem i ABGX360?
eller rättare sagt för att din polare inte gjort det innan han brände ut dom, kanske han hade en läsare som inte klarar AP25 och därför inte har det problemet?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Aa, tror det! Men du, har du nånsin råkat bli flaggad men inte blev bannad? Och, typ hur lång tid innan varje banwave?Original inlägg av Swizzy Visa InläggPretty much
eller rättare sagt för att din polare inte gjort det innan han brände ut dom, kanske han hade en läsare som inte klarar AP25 och därför inte har det problemet?
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kör inte moddat på live längre, blivit bannad på x antal maskiner pga olika tester och skit jag körtOriginal inlägg av iRayMan Visa InläggAa, tror det! Men du, har du nånsin råkat bli flaggad men inte blev bannad? Och, typ hur lång tid innan varje banwave?
sist jag körde online med moddad maskin var nog i den riktigt stora banvågen där man fick en rejäll pungspark av MS... sedan dess har jag inte orkat testa/bry mig om live, kör nu på en orörd Gears of War 3 maskin och en JTAG:ad jasper
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Gears of War 3 maskin? JTAG:ad jasper?Original inlägg av Swizzy Visa InläggJag kör inte moddat på live längre, blivit bannad på x antal maskiner pga olika tester och skit jag kört
sist jag körde online med moddad maskin var nog i den riktigt stora banvågen där man fick en rejäll pungspark av MS... sedan dess har jag inte orkat testa/bry mig om live, kör nu på en orörd Gears of War 3 maskin och en JTAG:ad jasper 
Och, vilka spel kör du ensam då? (carrier) Vill gärna ha såna själv, då jag inte vågar köra live (blir kanske bannad)
Funkar skate 3 som carrier, eller är den bättre som multiplayer? Lassa på med speltips, tack! :3
P.S: Kan PSXCARE ta bort flaggen?Last edited by iRayMan; 2011-10-18, 19:56.
- Citat
- Flag
Comment
-
http://gearmedia.ign.com/gear/image/...44660_640w.jpg <--- Gears of War 3 maskinOriginal inlägg av iRayMan Visa InläggGears of War 3 maskin? JTAG:ad jasper?
Och, vilka spel kör du ensam då? (carrier) Vill gärna ha såna själv, då jag inte vågar köra live (blir kanske bannad)
Funkar skate 3 som carrier, eller är den bättre som multiplayer? Lassa på med speltips, tack! :3
P.S: Kan PSXCARE ta bort flaggen?
JTAG:ad Jasper = En JTAG-Hackad Xbox 360 med jasper moderkort
the best of the best 
Jag kör massor av spel offline, faktum är att majoriteten spel har någon form av offline läge också
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jävligt snygg box! Själv har man bara en svart elite som låter alldeles för mycket! -.-Original inlägg av Swizzy Visa Inlägghttp://gearmedia.ign.com/gear/image/...44660_640w.jpg <--- Gears of War 3 maskin
JTAG:ad Jasper = En JTAG-Hackad Xbox 360 med jasper moderkort
the best of the best 
Men, jasper moderkort? Vilka sorter finns det? Vad är skillnaderna? Och, är JTAG bättre än Flash (iXtreme)? Vad innebär JTAG?
- Citat
- Flag
Comment

Comment