Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite allmän hjälp - tack!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Alla kommande spel kommer ha det, och dom som kommit relativt nyligen;

Driver SF, GoW3, Dark Souls, Rage, Forza 4 bland annat

ABGX360 stödjer dom med nästa version, när den kommer vet jag ärligt talat inte
    Tack för alla svar! Kommer skriva till dig i PM nästa gång om jag har fler frågor! =D

Comment

Original inlägg av iRayMan Visa Inlägg
      Tack för alla svar! Kommer skriva till dig i PM nästa gång om jag har fler frågor! =D
      Bättre att ta det här på forumet, så slipper jag svara på samma frågor hela tiden när folk inte är lata
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Bättre att ta det här på forumet, så slipper jag svara på samma frågor hela tiden när folk inte är lata
        Sant haha, men du kan ju klista den här tråden. Folk kommer säkert ha lika idiotiska frågor som mina :P

Comment

Sant haha, men du kan ju klista den här tråden. Folk kommer säkert ha lika idiotiska frågor som mina :P
          jag e inte forum moderator
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

jag e inte forum moderator
            Du, vad är Wave för nåt?
            Och, jag fick Spel från min kompis idag. Och från två av spelen fick jag ett "disc not supported" error. Betyder det att jag är bannad från Live nu? Orolig :/
            (har inte spelat live sen jag flashade boxen)
            Har iXtreme LT+2.0!

Kollade med Xval, stod: Failed AP2.5 challenge..

Är jag fucked nu? Kommer jag aldrig kunna spela live..?
            Last edited by iRayMan; 2011-10-17, 19:14.

Comment

Wave = våg

I det här sammanhanget handlar det om vilken våg av skydd som används, eller rättare sagt vilken våg av updates som finns på spel skivan

Du är inte helt fucked, men du bör inte köra in dom skivorna igen, dumpa dom tilll datorn, kör genom ABGX360 och bränn om dom
              Google is your friend!

Comment

Wave = våg

I det här sammanhanget handlar det om vilken våg av skydd som används, eller rättare sagt vilken våg av updates som finns på spel skivan

Du är inte helt fucked, men du bör inte köra in dom skivorna igen, dumpa dom tilll datorn, kör genom ABGX360 och bränn om dom
                Men kommer inte jag bli bannad om jag går live nu? Har ju 2.0, borde jag inte vara skyddad mot AP 2.5?
                För dem 2 som nt funkade var CoD Black Ops och AC Brotherhood...
                Last edited by iRayMan; 2011-10-17, 22:13.

Comment

Men kommer inte jag bli bannad om jag går live nu? Har ju 2.0, borde jag inte vara skyddad mot AP 2.5?
                  För dem 2 som nt funkade var CoD Black Ops och AC Brotherhood...
                  LT+ 1.9 och senare har inte haft skydd mot AP25 pga det som kallas AP26 (random checkar, det vill säga dom slumpar fram en check av flera hundra...)

Det är inte helt 100% säkert att du blir bannad för det, även original boxar har fått den flaggan
                  Google is your friend!

Comment

Okej, tack! Men orsaken till att spelen inte funkade var för att jag nt hade patchat dem i ABGX360?

Comment

Okej, tack! Men orsaken till att spelen inte funkade var för att jag nt hade patchat dem i ABGX360?
                      Pretty much eller rättare sagt för att din polare inte gjort det innan han brände ut dom, kanske han hade en läsare som inte klarar AP25 och därför inte har det problemet?
                      Google is your friend!

Comment

Pretty much eller rättare sagt för att din polare inte gjort det innan han brände ut dom, kanske han hade en läsare som inte klarar AP25 och därför inte har det problemet?
                        Aa, tror det! Men du, har du nånsin råkat bli flaggad men inte blev bannad? Och, typ hur lång tid innan varje banwave?

Comment

Aa, tror det! Men du, har du nånsin råkat bli flaggad men inte blev bannad? Och, typ hur lång tid innan varje banwave?
                          Jag kör inte moddat på live längre, blivit bannad på x antal maskiner pga olika tester och skit jag kört sist jag körde online med moddad maskin var nog i den riktigt stora banvågen där man fick en rejäll pungspark av MS... sedan dess har jag inte orkat testa/bry mig om live, kör nu på en orörd Gears of War 3 maskin och en JTAG:ad jasper
                          Google is your friend!

Comment

Jag kör inte moddat på live längre, blivit bannad på x antal maskiner pga olika tester och skit jag kört sist jag körde online med moddad maskin var nog i den riktigt stora banvågen där man fick en rejäll pungspark av MS... sedan dess har jag inte orkat testa/bry mig om live, kör nu på en orörd Gears of War 3 maskin och en JTAG:ad jasper
                            Gears of War 3 maskin? JTAG:ad jasper?
                            Och, vilka spel kör du ensam då? (carrier) Vill gärna ha såna själv, då jag inte vågar köra live (blir kanske bannad)
                            Funkar skate 3 som carrier, eller är den bättre som multiplayer? Lassa på med speltips, tack! :3

P.S: Kan PSXCARE ta bort flaggen?
                            Last edited by iRayMan; 2011-10-18, 19:56.

Comment

Gears of War 3 maskin? JTAG:ad jasper?
                              Och, vilka spel kör du ensam då? (carrier) Vill gärna ha såna själv, då jag inte vågar köra live (blir kanske bannad)
                              Funkar skate 3 som carrier, eller är den bättre som multiplayer? Lassa på med speltips, tack! :3

P.S: Kan PSXCARE ta bort flaggen?
                              http://gearmedia.ign.com/gear/image/...44660_640w.jpg <--- Gears of War 3 maskin

JTAG:ad Jasper = En JTAG-Hackad Xbox 360 med jasper moderkort the best of the best

Jag kör massor av spel offline, faktum är att majoriteten spel har någon form av offline läge också
                              Google is your friend!

Comment

http://gearmedia.ign.com/gear/image/...44660_640w.jpg <--- Gears of War 3 maskin

JTAG:ad Jasper = En JTAG-Hackad Xbox 360 med jasper moderkort the best of the best
                                Jävligt snygg box! Själv har man bara en svart elite som låter alldeles för mycket! -.-

Men, jasper moderkort? Vilka sorter finns det? Vad är skillnaderna? Och, är JTAG bättre än Flash (iXtreme)? Vad innebär JTAG?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X