Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

liteon 74850C med LT+ 1.1

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ursäkta mitt tjat men rädd att göra fel, har laddat hem ett firmwarepack är det denna jag ska flasha med LTPlus-025-v2.0.bin? och såg att jag hade min dvdkey bara i txt format på datorn kan jag lägga in den manuellt.

Comment

Original inlägg av spenne Visa Inlägg
      ursäkta mitt tjat men rädd att göra fel, har laddat hem ett firmwarepack är det denna jag ska flasha med LTPlus-025-v2.0.bin? och såg att jag hade min dvdkey bara i txt format på datorn kan jag lägga in den manuellt.
      Ja, du ska ha 025, det finns även några 0225 dessa är för slim

Det är bara bra att du frågar

Ja, du kan manuellt lägga in den (open target firmware -> välj rätt fil -> klicka på OK -> Manual spoofing -> skriv in din key längst upp och sedan på OK knappen om jag inte minns helt fel, du ser )

Jag skulle dock rekomendera att du dumpar om din läsare först om du inte är 110% säker på att det är just DIN key du har i den text filen...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Måste vara min key jag har bara flashat en spelare ochvdet var min liteon, så när jag öppnar jf och väljer keydatabase så kommer min liteon upp där som enda i jf ock keyn står där

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X