ursäkta mitt tjat men rädd att göra fel, har laddat hem ett firmwarepack är det denna jag ska flasha med LTPlus-025-v2.0.bin? och såg att jag hade min dvdkey bara i txt format på datorn kan jag lägga in den manuellt.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
liteon 74850C med LT+ 1.1
Collapse
X
-
Ja, du ska ha 025, det finns även några 0225 dessa är för slimOriginal inlägg av spenne Visa Inläggursäkta mitt tjat men rädd att göra fel, har laddat hem ett firmwarepack är det denna jag ska flasha med LTPlus-025-v2.0.bin? och såg att jag hade min dvdkey bara i txt format på datorn kan jag lägga in den manuellt.
Det är bara bra att du frågar
Ja, du kan manuellt lägga in den (open target firmware -> välj rätt fil -> klicka på OK -> Manual spoofing -> skriv in din key längst upp och sedan på OK knappen om jag inte minns helt fel, du ser
)
Jag skulle dock rekomendera att du dumpar om din läsare först om du inte är 110% säker på att det är just DIN key du har i den text filen...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment