Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"There doesn't appear to be enough space on the disk to burn this image"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• "There doesn't appear to be enough space on the disk to burn this image"

Får detta meddelande på imgburn när jag försöker bränna spel. Har verbatim 8.5 skivor och inte haft problem tidigare.

"There doesn't appear to be enough space on the disk to burn this image

Image size: xxxxxxxx Sectors (xxxx MB)
    Disk size: xxxxxxx Sectors (xxxxx MB) "

Vad är problemet? Hur ska jag göra för att kunna bränna?

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507&xSec=89
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Problemet löst!
      Behövde inte köpa något från er. Räckte med att fortsätta och sedan när fönstret poppar upp vid ca 97% så avbryter man och väljer finalize disc.

Comment

Intressant sätt att resonera. 3% av spelet saknas på din brända skiva, tur att min rörmokare inte tänker likadant och tror att det räcker med att dra rören bara nästan hela vägen fram till toaletten...för då skulle det skita sig för mig med...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X