Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna XGD3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna XGD3

Uppdaterade min läsare hos er idag till LT+ 2.0 och nu undrar jag om jag måste bränna mina backuper på något speciellt sätt. Jag läste någonting om att det inte funkar att bara bränna XGD3-spel som vanligt, stämmer det? Måste jag köpa ny brännare eller bränna på något annat sätt?

DVD i Xboxen: Lite-on DG-16D2S-09C
    Brännare: Pioneer 111D

Ja du måste köpa ny brännare. Läs valfri tråd, det finns rätt många att välja bland.

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Skit också, jag var ju som sagt uppe hos er idag. Nåväl, det får bli en ny tripp i morgon. EDIT: Testade precis Arkham City och det fungerar alldeles utmärkt så det är uppenbarligen ingen jättebrådska med att fixa ny brännare.
        Last edited by Oddish; 2011-11-03, 22:34.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X