Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Verifierar Releaser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Verifierar Releaser

Verifierar Releaser det behövs inte längre nu då ? eller vad händer.

Original inlägg av saxon29 Visa Inlägg
    Verifierar Releaser det behövs inte längre nu då ? eller vad händer.
    Det är ju alltid trevligt om man kan verifiera det man hittar, men just nu finns inget sätt att verifiera på....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Det är ju alltid trevligt om man kan verifiera det man hittar, men just nu finns inget sätt att verifiera på....
      http://abgx360.net/verified.php Där har dom XGD3 spel som verified.... hur verifierar dom dessa om inte ABGX har uppdateras egentligen?

Comment

precis som dom alltid gjort... jämför CRC check värdet mot databasen

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
          precis som dom alltid gjort... jämför CRC check värdet mot databasen
          Och hur ska du göra det när den inte äns visar värdena?

*edit:*

Jag menar, den säger jue bara att det inte är en valid disc... eller??
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X