Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spoofad Benq flashad med senaste firmware och uppdaterad dashboard

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spoofad Benq flashad med senaste firmware och uppdaterad dashboard

Spoofad Benq flashad med senaste firmware LT2.0 och uppdaterad dashboard till den senaste...

Det enda som ställde till det för mig var att jag var tvungen att byta ut benq mot en liteon, flashad med original nyckel, för att uppdatera dashboarden. Efter det smällde jag i min spoofade benq och det fungerade...

Har provat med
    Kinect sport season 2
    Fifa 12
    Modern warfare 3 (ska jag testa ikväll)

Lite info för den nyfikna.

Räcker med att du flashar benq läsaren med 2.0 utan spoof så löser det sig
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Eftersom jag original har en Liteon spelare i min xbox och nu en Benq, trodde jag inte LT2.0 var möjligt. Därav att jag spoofat min benq som en liteon...

När man läser runt så verkade inte som man kunde flasha en spoofade spelare med senaste firmware.

Tydligen hade jag fel

Comment

Original inlägg av stormtrooper77 Visa Inlägg
        Eftersom jag original har en Liteon spelare i min xbox och nu en Benq, trodde jag inte LT2.0 var möjligt. Därav att jag spoofat min benq som en liteon...

När man läser runt så verkade inte som man kunde flasha en spoofade spelare med senaste firmware.

Tydligen hade jag fel
        Well, man bör inte använda spoof längre, viss läsare går inte att köra spoof på längre... men kör du en benq istället för liteon är det inga problem luckily... men då bör man ta bort spoofen istället för att spoofa som t.ex. 74850C
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Dagens lärdom...

""då bör man ta bort spoofen istället för att spoofa som t.ex. 74850C""

Tackar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X