Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kinect

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kinect

Hej!

Var ett tag sedan man skrev här inne men nu är det dags igen.
    Uppdaterade min 360 precis när kinect spelen kom, tror jag har LT 1,0 el 1,1.
    Nu vill dottern spela det nya kinect sport spelet (kinect sport season 2) och kinect disneyland och jag undrar vad jag skall uppdatera till då?
    Och om min tidigare spel blir ospelbara om jag uppdaterar igen?

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    Hej!

Var ett tag sedan man skrev här inne men nu är det dags igen.
    Uppdaterade min 360 precis när kinect spelen kom, tror jag har LT 1,0 el 1,1.
    Nu vill dottern spela det nya kinect sport spelet (kinect sport season 2) och kinect disneyland och jag undrar vad jag skall uppdatera till då?
    Och om min tidigare spel blir ospelbara om jag uppdaterar igen?
    Du måste uppdatera till iXtreme LT+ 2.0 och den dashboard som spelen kräver...

AP25 aktiva spel som du har sedan tidigare kommer sluta funka, tills dess du bränner om dom...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Oki om jag uppdaterar, kan jag då fortsätta spela alla gamla spel utan att bränna im dem? Utan de med AP25 såklart.
      Har NHL 12 och MW3 AP25?
      Finns de en lista med spelen med AP25?

Comment

Oki om jag uppdaterar, kan jag då fortsätta spela alla gamla spel utan att bränna im dem? Utan de med AP25 såklart.
        Har NHL 12 och MW3 AP25?
        Finns de en lista med spelen med AP25?
        NHL 12 har inte AP25, MW3 har XGD3 (och AP25) det finns listor på nätet ja, finns bland annat här på forumet...
        Last edited by Swizzy; 2011-12-18, 01:45.
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Swizzy: så om jag uppdaterar till Lt 2,0 så kan jag köra alla mina gamla spel samt nya som är under 8 gb stora och inte har ap 25.
          Ap 25 spel måste göras om på något sätt men fungerar efter det.
          Xgd3 spel måste brännas med särskild brännare för att de skall fungera?
          Min dashboard är från när Kinect kom, behövs något göras där oxå?

Edit: såg nu att disneyland adventure har xgd3, då är det ospelbart om man inte har speciell brännare?
          Last edited by reddie; 2011-12-30, 13:01.

Comment

Swizzy: så om jag uppdaterar till Lt 2,0 så kan jag köra alla mina gamla spel samt nya som är under 8 gb stora och inte har ap 25.
            Ap 25 spel måste göras om på något sätt men fungerar efter det.
            Xgd3 spel måste brännas med särskild brännare för att de skall fungera?
            Min dashboard är från när Kinect kom, behövs något göras där oxå?

Edit: såg nu att disneyland adventure har xgd3, då är det ospelbart om man inte har speciell brännare?
            Har du en liteon eller benq bör du uppdatera till LT+ 3.0, har du en senare version av Hitachi (78 eller 79) eller en slim bör du vänta på LT+ 3.0 och sedan bränna ut AP25/XGD3 spel.

XGD3 går att bränna med andra brännare också, men det är rekomenderat att använda en Liteon iHAS brännare
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X