Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Samsung SE-S224 för gammal nu...? Vad köper man Dec 11 för att vara rätt ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Samsung SE-S224 för gammal nu...? Vad köper man Dec 11 för att vara rätt ?

hej och God jul !

skulle just bränna ut en backup av Lego Harry Potter 5-7 på min några år gamla externa Samsung SE-S224. Imgburn slog bakut när jag skulle starta och sa att utrymmet var 8152 Mb på dvd' n och backupen låg på 8334 Mb.

Är det lönt att testa att overburna med min Samsung ?

Vad köper jag annars för att vara framtidssäker iaf 2-3 år (grymt optimistiskt, jag vet)

Original inlägg av corre Visa Inlägg
    hej och God jul !

skulle just bränna ut en backup av Lego Harry Potter 5-7 på min några år gamla externa Samsung SE-S224. Imgburn slog bakut när jag skulle starta och sa att utrymmet var 8152 Mb på dvd' n och backupen låg på 8334 Mb.

Är det lönt att testa att overburna med min Samsung ?

Vad köper jag annars för att vara framtidssäker iaf 2-3 år (grymt optimistiskt, jag vet)
    Troligen får du bättre resultat med:

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507&xSec=92

eller om du vill köra externt igen:

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1527&xSec=92
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Nu när jag läst på lite vad som gäller i dagsläget, är det väl bättre att skippa utgiften för en ny brännare och istället lägga pengarna på XK3Y, visst ? Står att en flashning av dvd´n oxå ingår i priset, vad innebär en flashning av just dvd'n ?

Comment

Original inlägg av corre Visa Inlägg
        Nu när jag läst på lite vad som gäller i dagsläget, är det väl bättre att skippa utgiften för en ny brännare och istället lägga pengarna på XK3Y, visst ? Står att en flashning av dvd´n oxå ingår i priset, vad innebär en flashning av just dvd'n ?
        Jao, Xk3y är billigare alternativ i längden

Flashning av DVD'n innebär att vi flashar om den så den även tar brända spel när du kör konsollen i det läget...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X