Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äntligen här! ABGX360 v 1.0.6 med stöd för XGD3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Äntligen här! ABGX360 v 1.0.6 med stöd för XGD3

Äntligen har dom släppt nya ABGX360 som stödjer XGD3, den stödjer även Topology data, vilket gör allting så himmla mycket lättare för er där hemma!

http://abgx360.net/download.php <--- här hittar ni den
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Vad skiljer sig från tidigare i användandet? Finns där någon bra guide som ni har haft sen tidigare?

Comment

Original inlägg av oscy Visa Inlägg
      Vad skiljer sig från tidigare i användandet? Finns där någon bra guide som ni har haft sen tidigare?
      Det är samma användning som tidigare, bara nya funktioner och liiite annan text
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Men måste man fortf patcha med SS mm? Vilka inställningar ska man ha etc?
        Allt lär väl inte vara sammma?

Comment

Jo det är exakt samma som tidigare.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X