Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa Liteon DG-16D4S drive

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köpa Liteon DG-16D4S drive

Tjenare, var får man tag i dessa läsare ?

Original inlägg av wartech Visa Inlägg
    Tjenare, var får man tag i dessa läsare ?
    Vi har några sådana i lager, dock vet jag inte vad dom kostar, eller om vi säljer dom (annat än montera åt kunder som har trasiga läsare)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Vi har några sådana i lager, dock vet jag inte vad dom kostar, eller om vi säljer dom (annat än montera åt kunder som har trasiga läsare)
      Exakt vad jag också ska göra, montera åt en polare med trasig läsare. Vad vill ni ha för en sådan ?

Comment

Exakt vad jag också ska göra, montera åt en polare med trasig läsare. Vad vill ni ha för en sådan ?
        895:-
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          895:-
          Tack men nej tack, blir ebay då

Comment

Tack men nej tack, blir ebay då
            Kolla att du får en bra drive då, och inte någon dåligt renoverad ifall det spelar roll.
            De jag har är superfräscha och kostar runt 500:- + frakt + moms att få hem.

Provade att beställa hem några som kostade runt 250:- + frakt + moms och fick hem felbyggda renoverade som hade dvd-tray från tjockisläsare...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
              Kolla att du får en bra drive då, och inte någon dåligt renoverad ifall det spelar roll.
              De jag har är superfräscha och kostar runt 500:- + frakt + moms att få hem.

Provade att beställa hem några som kostade runt 250:- + frakt + moms och fick hem felbyggda renoverade som hade dvd-tray från tjockisläsare...
              Yes, ska absolut kolla upp det. Vart ifrån tar du hem läsare om man får fråga?

Comment

Yes, ska absolut kolla upp det. Vart ifrån tar du hem läsare om man får fråga?
                Brukar oftast handla från supremefactory

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X