Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Läsa ut key - Slim Lite-On 0272

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Läsa ut key - Slim Lite-On 0272

Tjoho!

En liten fråga.. Jag försökte igår, bara för nöjes skull, att läsa ut keyn från min 0272 (LT+2.0, Xecuter PCB replacement board). Får error i JF direkt. Är det normalt?
    Använder mig av X360USB Pro samt CK3 Lite, senaste JF (den som släpptes i samband med LTPlus-3.0 för slim Lite-On).

Nu är det ingen fara på taket då jag hade keyn sen tidigare (urläst ur stock 9504).
    Men i framtiden, om jag ska flasha en drive som har stock 0272, kommer jag då ha samma problem?

Xecuter PCB Replacement Board behöver köras intro -> Read för att dumpas på nytt, du får alltså ut en full dump
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Xecuter PCB Replacement Board behöver köras intro -> Read för att dumpas på nytt, du får alltså ut en full dump
      Hm, har för mig att jag testade detta, men mycket möjligt att jaq missade den varianten..

Edit: Dum fråga editeras bort! Tack för svaret Swizzy!
      Last edited by efex; 2012-01-19, 15:15.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X