Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gammal Xbox 360 HDD 120 GB

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gammal Xbox 360 HDD 120 GB

Jag har en HDD som rubriken lyder som jag tänkt sälja. Den har suttit på en box som är bannad. Det är fortfarande saker kvar på den. Om någon köper den och sätter den i sin box, kommer den personen påverkas på nåt sätt att HDDn suttit i min bannade box?

Jag hade en tanke på att formatera den i min dator men det kanske inte är smart om jag ska sälja den. Jag tänker mig att det blir nå fel för den som ska eventuellt köpa HDDn.

Nån som vet hur det fungerar?

Ingen aning men vad tänkte du sälja den för?

Comment

För ett par hundralappar hade jag tänkt.

Comment

Det är ingen fara, det är profilerna som är bannade, FORMATERA INTE I DATORN!
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag var konsolbannad men det kanske inte spelar nån roll iaf. Men då är det lika bra att sälja den som den är då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X