Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur gör man nu för tiden?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur gör man nu för tiden?

Tja har tankat ett par nya spel som batman, forza 4 och FF13-2 och vill lägga dem på DVD, men hur gör jag?
    Jag har dual layer dvdskivor och har imgburn men undra om man fortfarande måste dra spelen genom abgx360? eller ngt sånt?
    vad mer ska jag tänka på?

Du kör spelen genom ABGX360 1.0.6 eller senare

Du bränner dom på Verbatim DVD+R DL 8.5GB skivor med en Liteon IHAS x24B brännare (124, 224, 324, 424, 524, 624) flashad med iXtreme Burner MAX v1.0 eller senare

Därefter kollar du skivorna med Kprobe2 för att kolla hur bra bränningen blev
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

hmm okej, men jag har en imac, så kan inte riktigt bränna med en liteon brännare :/ kan man inte använda den inbyggda? dessutom behöver man LT. 3.0? eller räcker det me den innan?

dessutom när det gäller abgx, så står det att "isofile is to small, cannot patch" vad gör jag år de?

Comment

http://forum.psxcare.com/support/sho...156#post251156 <--- svarar på frågorna här...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Uppdatera konsollen till ixtreme 3.0 också :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X