Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpta chippade spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köpta chippade spel?

Hej jag har fått en massa chippade spel från Irak men dessa har ej funkat jag har 3.0.
    Några spel som jag fått är de nya xgd3 spelen som bf3 och cod men även andra som halo, need for speed m.m

Men nu så undrar jag varför de inte fungerar. Och kan man göra så att man tar filerna som är i dicsen när man stoppar den i datan ($SystemUpdate, AUDIO_TS VIDEO_TS, default.XEX ) att man tar dessa och gör om dem till en dvd och iso fil och sen patchar om den. Går detta?
    Jag är lite av en noob

AUDIO_TS, VIDEO_TS ... Det är ju mapparna som ligger i en Film DVD ... Och du måste nog ge mer info om nån här på forumet ska kunna hjälpa dig??? "Chippade spel från Irak" ... Mycket har jag hört men den var ny
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Yousef Visa Inlägg
      Hej jag har fått en massa chippade spel från Irak men dessa har ej funkat jag har 3.0.
      Några spel som jag fått är de nya xgd3 spelen som bf3 och cod men även andra som halo, need for speed m.m

Men nu så undrar jag varför de inte fungerar. Och kan man göra så att man tar filerna som är i dicsen när man stoppar den i datan ($SystemUpdate, AUDIO_TS VIDEO_TS, default.XEX ) att man tar dessa och gör om dem till en dvd och iso fil och sen patchar om den. Går detta?
      IMGBurn, kopiera till ISO med det, och kör ABGX360

Det heter inte "Chippade spel" det heter "Brända spel" eller "Backup Spel" Chip monterar du i konsollen, inte på en skiva
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
        AUDIO_TS, VIDEO_TS ... Det är ju mapparna som ligger i en Film DVD ... Och du måste nog ge mer info om nån här på forumet ska kunna hjälpa dig??? "Chippade spel från Irak" ... Mycket har jag hört men den var ny
        Om du aldrig hört uttrycket "chippade spel" så har du inte haft många kunder som "chippare", vanligt uttryck i vissa områden :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Grabbar asså jag har en bränd skiva kan ni snälla säga till mig stegviss hur jag ska göra förståg inte helt riktigt vad du sa Swizzy
          Jag är lite av en noob

Comment

Original inlägg av Yousef Visa Inlägg
            Grabbar asså jag har en bränd skiva kan ni snälla säga till mig stegviss hur jag ska göra förståg inte helt riktigt vad du sa Swizzy
            http://forum.psxcare.com/support/sho...8-Livesäkerhet <--- den tråden leta efter "Min brända backup matchar inte original stealth, följ bildserien under." som står med röd text och fet stil...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X