Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ixtreme 3.0 Topology patch

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ixtreme 3.0 Topology patch

Hej

tänkte höra med nån här har ixtreme 3.0 och vet nån hur man patchar dessa spel så det funkar med sin ixtreme 3.0 vilka program behövs och är det svårt att patcha dom tänkte på ett spel som kommit nyss hade tänkt patcha det mass effect 3 rf xbox36o-xpg release så det funkar med ixtreme 3.0 som man har tacksam för svar

Bara se till att köra senaste abgx360 precis som vanligt :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

heh hansi oki så det är bara ta spelet mass effect 3 sen öppna abgx360 sen trycka på launch sen bränna spela inte svårare än så eller

är det några speciella inställningar man bör göra innan på abgx360 programmet man kör med eller är det bara launcha sen bränna ?

Comment

Skall fungera med default inställningar. Sedan har jag inte koll på specifika spel.

Hur man bränner xgd3 spel korrekt är ett helt annat kapitel :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X