Det är ingen problem att sälja min PS3 men. Jag har aldrig bränt nya spel på XBOX 360. Vad är det jag behöver? Köpa en nu Lite on dvd och flasha om med FW 0800? Har hört att folk klaga på att det inte går .
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad tycker ni?
Collapse
X
-
0800 är till för att dumpa spelenOriginal inlägg av feifam Visa InläggDet är ingen problem att sälja min PS3 men. Jag har aldrig bränt nya spel på XBOX 360. Vad är det jag behöver? Köpa en nu Lite on dvd och flasha om med FW 0800? Har hört att folk klaga på att det inte går .
Det du behöver för att bränna dom senaste 360 spelen är en Liteon iHAS x24B flashad med iXtreme Burner MAX v1.0 eller senare (i skrivande stund finns det bara 1.0)
Och dom som klagar på att det inte går kör generellt med cheap-ass skit skivor, för att bränna med ovanstående måste du använda Verbatim skivor, övriga märken skiter den i, det finns modifierade versioner som stödjer andra skivor istället för verbatim skivorna, men det är bara dumt att använda billiga skit skivor, vad sparar man på det? kanske 10:- per skiva, vad sparar du på att bränna spelen i från början? flera hundra... dumt o vara snål
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment