Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera profilen till en annan 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera profilen till en annan 360

Hej!
    Hur kopierar man en 360 profil till en annan utan och uppdatera xboxen? Köpte en gammal x360 som jag tänkte ha för och spela mina gamla kopior med, men jag skulle gärna vilja få över mina saves till den.. Finns det något sätt och komma runt uppdateringen?

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    Hej!
    Hur kopierar man en 360 profil till en annan utan och uppdatera xboxen? Köpte en gammal x360 som jag tänkte ha för och spela mina gamla kopior med, men jag skulle gärna vilja få över mina saves till den.. Finns det något sätt och komma runt uppdateringen?
    Vilken version ligger den på nu? det bör gå att flytta med usb minne, annars får du koppla den till en dator och manuellt extrahera och skriva till annan enhet...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Måste kolla upp de imorgon. Hur kopplar man in den till datorn? :-)

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
        Måste kolla upp de imorgon. Hur kopplar man in den till datorn? :-)
        2 sätt:

1. Fixa en Transfer kit kabel och koppla in den via usb med den...

2. Skruva isär skalet och koppla in hårddisken direkt mot datorn (det är en vanlig 2.5" SATA hårddisk i den)

När du väl kopplat den mot datorn använder du program som t.ex. Xport360 för att läsa/skriva innehållet på disken...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X