Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad göra? m25a i loop från NHL 12.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

okej....2007 var det nog då. Dock har jag inte en aning om vad som satt i från början, kan man se det på något vis samt hur kommer det sig att det blir ett problem först nu sisådär 5-6 år senare?

Comment

kanske var 2008 endå...hittade något gamalt mejl där jag beställt hd från microsoft i nån drive de hade. Kommer ihåg att det var en arcade jag köpte som jag lämande till någon som bytte dvdn.

Comment

Original inlägg av Mitzi Visa Inlägg
        okej....2007 var det nog då. Dock har jag inte en aning om vad som satt i från början, kan man se det på något vis samt hur kommer det sig att det blir ett problem först nu sisådär 5-6 år senare?
        När du dumpade samsungen ska den informationen ha följt med, eller om du lämnade ifrån dig maskinen för att få det fixat ska dom kunna se det i jungleflasher t.ex. den talar isåfall om för dig att firmwaren är spoofad som vad det nu var som satt i från början...

Det står typ ** SPOOFED AS: DG16-D2S 74850C ** eller något liknande i JF (minns inte exakt just nu, men du ser ganska snabbt )
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Mitzi Visa Inlägg
          kanske var 2008 endå...hittade något gamalt mejl där jag beställt hd från microsoft i nån drive de hade. Kommer ihåg att det var en arcade jag köpte som jag lämande till någon som bytte dvdn.
          Du borde ha fått tillbaka din gamla dvdläsare som satt i från början, den var ju din. Annars blev du bestulen av chipparen...

Eftersom en ny dvdläsare kostar 500:- så är det ju värt att tänka efter om den inte ligger i någon låda någonstans...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

det var så att han sparade dem och man kunde ringa honom om man fick problem det är ju dock ett tag sedan samt att jag flyttat från stan =) Känner mig inte så bestulen då jag fick en annan läsare samt en billig flashning. Det blir väll till att skaffa en ny och hoppas att det går. Ingen chans att det funkar med ett äldre firmware?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X