Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Walking Dead EP3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med Walking Dead EP3

Hej!

Jag har en RGH hackad box och har lagt in EP3 av Walking dead. Ep1 och 2 är genomspelade men när jag startar Ep3 så frågar den först om det är okay att autogenerera val i tidigare episoder vilket jag kan leva med men sen väljer den att starta om från Ep1.

Efter som den sparar direkt så sparas den gamla saven över vilket betyder att jag gått miste om Ep1 och Ep2 spelandet helt.

När jag provar starta Ep3 igen så hamnar jag alltid på Ep1 ändå utan något felmeddelande?

Någon idé på vad det kan vara för problem?

Saknas kanske en title update? kollat att du har senaste versionen installerad för den version av spelet du har? (dvs. har du PAL versionen ska du ha uppdateringen som är för PAL, inte RF eller NTSC)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X