Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Youtube / Viaplay mm?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Youtube / Viaplay mm?

Hej!
    Tänkte kolla om någon visste om man måste logga in på LIVE för att kunna använda "appar" som youtube och nya viaplay eller räcker det med att bara logga in på sin profil som har guld?

Original inlägg av blandband Visa Inlägg
    Hej!
    Tänkte kolla om någon visste om man måste logga in på LIVE för att kunna använda "appar" som youtube och nya viaplay eller räcker det med att bara logga in på sin profil som har guld?
    Du måste troligen vara inloggad på Xbox Live för att använda appar som använder internet funktioner, appar som kräver Xbox Live GOLD kräver definitivt också att du är inloggad på live så att den kan verifiera att du verkligen har gold
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Du måste troligen vara inloggad på Xbox Live för att använda appar som använder internet funktioner, appar som kräver Xbox Live GOLD kräver definitivt också att du är inloggad på live så att den kan verifiera att du verkligen har gold
      Var rädd för det Hade hoppats på att det bara hade räckt med typ en gång så xboxet "vet" att man är guld och hur länge utan att man ska behöva koppla upp sig mot LIVE varje gång

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X