Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är min brännare trasig? (Kprobe2-resultat)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har rensat OPC!

Någon mer som haft problem med USB -> SATA adapter? De ska väl fungera, den är köpt från er.

Comment

Original inlägg av Solros Visa Inlägg
      Har rensat OPC!

Någon mer som haft problem med USB -> SATA adapter? De ska väl fungera, den är köpt från er.
      Även om du köpt den av oss kan det mycket väl vara något fel på den från fabrik, vi har ingen möjlighet att testa varenda usb -> sata adapter vi säljer... och för att du inte ska känna att du får begagnade grejer är det inte heller ngt vi gör om det inte visar sig vara ngra problem med den varan du fått.

Det är normalt att enstaka kan strula, vi har sålt en hel del brännare, ett fåtal har vi fått tbx som visat sig vara felande, vi har även sålt en hel del USB -> SATA adaptrar, sen vet jag dessvärre inte hur många av dom kunderna som faktiskt använder dom till att bränna 360 spel med, men även där har vi enbart fått tillbaka ett fåtal som inte funkat som dom ska...

Men helt klart verkar det vara något fel på antingen usb adaptern eller brännaren, ända sättet att veta vad som är problemet är att försöka utesluta den andra... det lättaste där är att köra läsaren direkt i en dator, du kan t.ex. temporärt ta bort en annan brännare eller optisk enhet i datorn (du nämnde att det inte finns plats? det brukar oftast vara för att ngt annat sitter där brännare normalt ska sitta, och det är väldigt sällan system kritiska grejer som sitter där...)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X