Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Noobfråga gällande 2.0.13146, dvd-nyckel och LT 3.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Noobfråga gällande 2.0.13146, dvd-nyckel och LT 3.0

Tjo, för ett bra tag sedan uppdaterade jag min dash och blev av med möjligheten att spela brända spel. Förra gången jag kollade upp det så var man tvungen att ha DVD-nyckeln till sitt xbox för att göra något åt saken. min fråga är om jag numera bara kan flasha om det utan krångel med nycklar.

Jag vet att jag kanske ställer en jävligt dum fråga nu. Men jag har läst i flera timmar nu och inte hittat någon konkret info om saken.

Jag blir väldigt tacksam för svar, och hoppas att ni kan ha överseende med mina informations-söknings-svårigheter

Jag rekomenderar att du dumpar läsaren på nytt med en CK3 Probe III och flashar om med LT+ 3.0
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för ditt svar, Swizzy! jag ska kolla upp saken. Kommer med mer frågor om det inte går att hitta själv.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X